Чуваш ли смехът и суматохата? От къде ли идват? Гласовете могат да се чуят от дълбините на гората. Това е Хермина и нейните приятелки вещици. Те готвят урочасани супи в кухнята. Слушай внимателно: Фокус, мокус, корем на плъх, супата ще бъде наистина вкусна, Вещерска метла, Магьосническа шапка. Само още една съставка и това е всичко. Човекът, който най-добре може да запомни цветовете ще бъде главният готвач на вещерската кухня.
Подготовка за играта:
Първо се уверете, че игралното поле е в средата на масата и всички играчи могат да го достигнат. След това поставете таблата по средата и сложете в него всичките 28 гъбки. Зарът трябва да е готов и всеки играч си избира вещица. Най-младата вещица хвърля първа.
Правила на играта:
Първият играч хвърля зара и може да избере коя да е гъба от игралното поле. Има следните опции: Цветът на зара съвпада с цвета под гъбката. Тогава играчът има право да я вземе. Цветът на зара не съвпада с цвета под гъбката. Тогава играчът връща гъбата на място. Другите играчи се стараят да запомнят под коя гъба какъв цвят има в случай, че те хвърлят същия цвят. Следващият играч е на ред. Играчите поглеждат под отровните гъби за съответния цвят, който се е паднал на зара. Ако цветът под гъбата съвпада с цвета на зара, то тя може да бъде добавена в котела. Ако обаче цветът не съвпада, то гъбата бива връщана обратно на мястото си. Междувременно играчите запомнят цвета под гъбите, които са били върнати по местата в случай, че на тях им се падне същия цвят. Първият, който събере всичките седем отровни гъби е победител.
За по-старите вещици или "бързо мислещите" играта може да бъде направена по-вълнуваща. Играе се по същия начин, но щом играч завърши своя ход, таблата се завърта половин оборот. Това означава, че цветните полета са се разместили и е по-сложно да се запомнят позициите им.
Победител е първата вещица, която първа събере седемте отровни гъби. Тя кани всички други вещици да отпразнуват заедно празника и да опитат супата заедно.