Добре дошли в град Азар, най-отдалеченият град на хората, намиращ се на границата с приказните земи. Тук жителите отстояват навлизането на нечовешките създания в кралството, но на всеки 500 години, когато Огненият остров се разтриса и започва да бълва огън и дим, спящият там в леговището си, крал Дракон се събужда. Следват 100 години, в които той прави своите набези в хорските земи, унищожава добитък и реколта. Тогава граничните земи опустяват. Поданиците се разбягват, изоставяйки домовете си. Много смели войни са се опитвали да унищожат краля Дракон, но не са успявали. И ето сега - Огненият остров се разбужда отново и с него - краля Дракон. Стотици хора се подготвят за бягство и само няколко смели герои тръгват на битка. Те трябва да преминат през Вещерската гора, Пустеещите земи с техният Път на тъгата, да прекосят Скръбните планини и Мрачните земи или да преплават Гибелното море, преминавайки през Печалния остров. Ще се срещнат с различни създания - някои ще им помогнат, други ще ги нападат. Но войните трябва да изминат пътя, за да успеят да съберат колкото може повече вълшебни стрели, защото само с тях ще успеят да унищожат краля Дракон. И накрая, стигайки до Усойника, ще се срещнат с 10 дракона-пазители. След битките с тях, те ще имат възможност да се изправят срещу краля Дракон. А дали ще го победят? Знае ли някой? Времето ще покаже. Пътищата са два - или побеждаваш и ставаш велик герой и управник на град Азар, или губиш и следващите 100 години ще властва краля Дракон.
Ако никой не успее да убие краля Дракон, значи играта е победила участниците. Тогава? Ами тогава, опитайте пак. Е, не е нужно да чакате 100 години...
... и знай, юнако, тука не е нужно да пристигнеш пръв, важното е пръв да победиш!
Играта "Ловци на дракони" се състои от игрално поле (68 x 47 cm), 4 цветни фигури пионки - ловци, зар, 80 карти вълшебна стрела, 4 карти наметало невидимка и правила за играта. Тя е подходящо забавление за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да участват до 4-ма играчи.
Правила за играта:Всеки участник избира своя цвят пионка. Чрез жребий се определя реда, по който ще се играе. Четирите пионки се нареждат на поле Крепост. Участниците тръгват по реда си, според жребия. Всички придвижвания се извършват според числото на зара до поле номер 45. За него ще прочетете в указанията по-долу.
В играта участниците ще събират вълшебни стрели, с чиято помощ ще се опитат да победят краля Дракон. Могат и да спечелят наметало невидимка. При тръгването си всеки участник взима със себе си 9 карти вълшебна стрела.
Останалите, заедно с картите наметало невидимка, се оставят отстрани на играта. Към тях се добавят изгубените от играчите карти или пък играчите добавят към своите тези, които спечелят.