Предизвикайте себе си с логическия пъзел на "Eureka". Целта на играта е да разглобите и да сглобите отново фигурата. Пъзелът е с ниво на трудност 2 от 6. Сглобеният пъзел е с размери 6 x 6 cm. ... |
|
Таласъмите са много, но разликите - малко! Ще успееш ли да откриеш и трите еднакви таласъма преди всички други? "Открий таласъмите" от "PlayLand" е динамична и занимателна игра. Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 4 участника. Комплектът се състои от игрално поле, 56 карти, 12 пионки и правила. "Открий таласъмите" дава възможност на участниците да развиват концентрацията, паметта, вниманието и бързите си реакции. Целта на играта е да бъдат открити 3 еднакви таласъма от игралното поле възможно най-бързо. Участникът, събрал най-много точки, е ... |
|
Играта "Забавни таласъми" от PlayLand е подходяща за деца над 8-годишна възраст. Тя се състои от звънец, 56 карти, зарче, 6 стикера, звънец и лист с правила. В нея могат да се включат 4 участника. Играта ще тества вашата бърза мисъл и действие. Как се играе: Елементарно е! Трябва да забележите първи броя на еднаквите символи, които съвпадат с цифрата на зарчето. Това може да се случи чрез различни комбинации от отворените карти, без значение кой играч ги е отворил. Но най-важното е да има точно толкова символи, колкото е показано на кубчето. Концентрацията е ключова. Когато откриеш съответния брой, натисни ... |
|
Игра за лека нощ! ... На смрачаване светът изглежда различен. Тайнствени сенки се катерят по стените, таласъми и привидения се спотайват под леглото. Не можеш да заспиш? Нима те е страх от тези пакостници?! За това имаме чудесен лек – изиграй една игра и заключи таласъмите в гардероба! Определяне на победител: "Лов на таласъми" е кооперативна игра - играчите не се състезават помежду си, а опитват да работят като отбор, за да победят чудовищата. Всички печелят или губят заедно. Играчите печелят играта, ако успеят да залостят всички таласъми в гардероба. Таласъмите печелят, ако успеят да завладеят и четирите ... |
|
Логическият пъзел от Spin Master ще зарадва малки и големи почитатели на тази главоблъсканица. Кубчето е подходящо за деца над 8-годишна възраст. За да го подредите, трябва да имате топли ръце или да го намокрите с топла вода, за да разкриете цветовете му. Главоблъсканицата е изработена от термо пластмаса по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Наслаждавате се на безгрижно детство със своите братовчеди в имението Крафтън, когато една съдбовна нощ всичко се променя. Близките ви са затворени в плевнята до градината и са изгорени живи. Но вие нямате никакви спомени за случилото се през тази нощ. Петнадесет години по-късно отново трябва да се срещнете с братовчедите си в имението, което промени живота ви. В писмо към вас най-големият от тях - Джони, иска помощ за разрешаването на случая с убийството. Когато пристигнахте в имението Крафтън обаче, не можете да го намерите никъде. На стената намирате само съобщение, написано с кръв: "Добре дошли обратно!" ... |
|
Играта включва 4 дървени основи и 36 плочки, върху които са нарисувани различни животни и превозни средства. Върху всяка от основите са нарисувани по 9 сенки, които отговарят на плочките от комплекта. От малчуганите се иска да поставят всяка от плочките с цветна картинка върху съответстващата ѝ сянка. Така докато се забавляват малките деца ще развиват своите логически умения и ще започнат лесно да разпознават обектите, които са нарисувани върху плочките. Може да използвате плочките от играта и като помощно средство когато обяснявате на децата си за различните животни или превозни средства. Играта пристига в ... |
|
Образователната игра от "Hape International" включва 4 дървени основи нарисувани с различни илюстрации и 16 карти, на които са изобразени различни сенки. Малчуганите трябва да поставят над всяка картинка от таблото съответстващата ѝ сянка. Така докато се забавляват децата ще развиват своите логически умения и ще започнат лесно да разпознават обектите, които са нарисувани върху основите. ... |
|
Играта е част от серията Несравними , където ще откриете още герои. ... Играта Несравними от Фантасмагория е асиметрична система за битки. В нея могат да се включат от 2 до 4 участника на възраст над 9 години. Комплектът се състои от 4 карти на персонажите, 4 детайлни миниатюри, 4 чипа с партньори, 5 диска за точки живот, 3 плочки с мъгла, двустранно табло с 2 бойни полета, 124 карти с действия, 5 диска за точки живот и книжка с инструкции. В играта всеки участник управлява персонаж, представен чрез една от фигурките. "Сенки и мъгли" събира 4 фантастични персонажа в кутия, която позволява няколко режима на ... |
|
Пъзелът е част от колекцията Уча и се забавлявам , където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователният пъзел "Автобусът на знанието - животни и сенки" от издателство Посоки е разработен съвместно с педагози и психолози и е подходящ за деца в предучилищна възраст. Комплектът включва 21 елемента, с които ще можете да наредите 3 автобуса с животни, всеки от които е с дължина 47 cm. Всеки един от пъзелите ще запознае малчуганите с животните и ще ги научат да разпознават всяко по неговата сянка. Играта помага за развиването на паметта, вниманието, образното мислене, търпението, фината моторика и ... |
|
Според поверията, върколаците са митични чудовища, които дебнат от изоставени мелници, воденици и кръстопътища. Полу-хора, полу-вълци, те приемат своя чудовищен лик всяка нощ при пълнолуние, обхванати от безсъние и лудост. Популярно е вярването, че ухапването на чудовището е заразно и превръща жертвата във върколак при следващото пълнолуние. Сребърен кръст, напръскан със светена вода обаче може да прогони дебнещия вълк, така че срещата с него да завърши добре. Забавлявайте се, като създадете собствен свят с колекцията "Мутанти" и го населите с мистични създания! Като нощ на пълнолуние, серията е събрала на едно ... |
|
Създания от българската народна митология, легендите и приказките. ... От прастари времена ги е имало. Изпълзявали са от хралупите, свирали са се в пещерите, таели са се под прага на дома, в кладенеца, беснеели са нощем по пътища и дворове. Хората са се погаждали с тях, знаели са как се шие риза за змея, кога се оставя паничка с жито пред иконата на свети Харалампи (господаря на чумата), къде да се намери росен, та да се пренощува под него. Лоши и добри, те са придружавали българина от люлката до гроба, той ги е усещал, познавал ги е още от приказките край огнището. И така до наши дни. Кои са, какви са? От тази книга ще ... |