Играта от Headu е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Тя се състои от 36 тактилни карти и 1 ръководство с дидактически съвети. Играта е за памет и позволява на детето да научи много думи на английски език. Докато се забавляват, малчуганите ще се научат да разпознават английската азбука, ще обогатят речевата си култура и ще развият визуалната си памет. ... |
|
Играта е част от серията Методът Монтесори , където ще откриете още играчки, пъзели и игри по темата. ... Запознайте вашия малчуган с цветовете чрез играта на Headu . Комплектът се състои от 36 карти. Картите изобразяват освен различните цветове, така и различни предмети, зеленчуци, плодове, растения и цветя, които съответстват на дадения цвят. Пълните правила на играта може да откриете в прикачените инструкции. ... |
|
Играта от Learning Resources е подходяща за деца над 8-годишна възраст. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, които се състезават за победата. Играчите трябва да изберат карта и след това да намерят съответната плочка с дроби. Когато я открият, я пускат в цилиндъра си. Играта печели играчът, който е събрал или се е приближил до 1 цяло число, плочки в цилиндъра си. Играта е страхотен начин децата да се запознаят с дробите. ... |
|
Пъзелът от Headu е подходящ за деца над 2-годишна възраст. В него играчите трябва да събират топките, да откриват гласните букви и да разпознават първите си думи. Играта е базирана на оригинален и ефективен метод, който противопоставя главни, малки и "отрицателни" букви в английския език. Докато играят с нея децата ще разширят речниковия си запас, ще усъвършенстват възможността си за четене и ще се научат да разпознават гласните. ... |
|
"Еврика!" на "Thinkle Stars" е семейна образователна игра за съответствия, която развива паметта и наблюдателността. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки и 25 карти с изображения. Подходяща е за деца над 5 годишна възраст и в нея могат да участват до 4 играча. Как се играе: Всеки играч си избира пионка, която поставя върху един от четирите цветни квадрата на игралното поле - Риба, Тигър, Лъв и Сърна, който съвпада с цвета на неговата пионка. След това всичките 25 карти се поставят с лицето надолу върху квадратчетата на игралното поле. Играта започва най-малкият участник, като се движи по посока на ... |
|
Забавна детска игра за смятане и памет "Мемори робот", в която ще се учим на действието събиране! Тя се състои и от 20 плочки с цифри, 24 карти с решения и игрова дъска. Намерете цифрите, като отваряте частите на робота, за да добавите към финалното решение на картата. Запомнете къде е всяка цифра, за да ви е по-лесно да спечелите играта. Всичко, от което се нуждаете, е добра памет и бързо мислене! Играта е подходяща за деца над 5 години и в нея могат да участват между 1 и 2 играчи. Как се играе? Подредете върху робота-дъска плочките, с цифрите обърнати надолу. Разбъркайте картите с решенията и ги ... |
|
Играта е на тема Пес Патрул , където ще откриете още интересни продукти. ... Занимателната игра Флиполо на Spin Master се състои от 6 игрални полета и 48 плочи с изображения на героите от анимацията Пес Патрул. Играта е логическа и ще помогне на детето да се научи да сравнява образи и да оформи представата си за еднакво и различно. Целта на играта е малчуганът да открие всичките 48 карти и да ги постави на съответните места върху шестте табла. Как се играе: Игралните полета се разпределят между играчите, а плочките се поставят с лицето надолу, разбъркани върху масата. Първият участник избира една от малките карти и ... |
|
Комплектът от Бяла лодка е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Той се състои от 30 образователни цветни карти за игра с буквите от българската азбука. Всяка буква е илюстрирана със своя цветен, забавен герой. Кутията е устойчива, направена от дебел картон с магнитно затваряне. Малчуганите ще могат да измислят различни въображаеми истории с героите, докато учат буквите и изговарят различни изречения. Размерът на картите е 9 x 13 cm. ... |
|
Обогатете знанията си с образователната игра Little Programmer. Тя е базирана на метода Turtle Graphics, който е базов за програмния език Logo. Методът цели да запознае децата с посоката и движението на даден обект спрямо текущите му координати. Играта е подходяща за групи от 1 до 4 играча и водещ. В комплекта са включени 4 тестета с 38 карти за движение, 40 препятствия и игрално поле. Препятствията могат да бъдат 20 непреодолими, 12 за прескачане и 8 портала. Играта има 6 нива на трудност. Те са първи стъпки, любопитко, приключенец, учен, програмист и архитект. Всеки играч си избира герой, с който да играе. Героите в ... |
|
Комплектът съдържа: книга с любопитна информация; 36 карти; 4 игрални дъски. Книжката е картонена с размери 17 x 17 cm. Съдържа 24 страници с любопитни факти за повече от 30 животни. За още по-голямо забавление към нея са включени 36 карти и 4 игрални дъски, с помощта на които децата ще затвърдят наученото и ще тренират своята концентрация и памет. Събери картинките Събери картинките е мемори игра, подходяща за 2 - 4 играчи. Всеки играч си избира игрална дъска, картите се подреждат с лицевата част надолу. Първият от играчите избира една карта и я обръща. Ако тя съвпада с картинка от дъската му, той я взема и ... |
|
Пъзелите от Headu са подходящи за деца над 3-годишна възраст. Докато играят с тях децата ще наблюдават и сравняват различни ситуации. По този начин те ще научават корелации, причинно-следствени връзки и зависимости. Играта с пъзелите спомага за развитието на логическото мислене на малчуганите. Образователният комплект е вдъхновен от методологията STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), създаден специално за подрастващите деца с цел да усъвършенстват уменията си и да развият знания и опит, които да им дадат възможност за справяне с технологичните предизвикателства на бъдещето. ... |
|
Пъзелът от Headu е подходящ за деца над 2-годишна възраст. Той се състои от 6 пъзела от 5 части, които ще покажат на децата елементи, от които са изградени някои неща. Например: Какво прави снежния човек толкова смешен? А тортата толкова красива? Децата ще бъдат въвлечени в тази игра на асоциации, която да им помогне да обогатят своите познания и да развият естествената си интелигентност. ... |