Играта Cube It от Spin Master е подходяща за феновете на кубчето на Рубик. В комплекта ще намерите 16 триизмерни елемента и тесте карти с 3 различни нива на трудност. Играчите трябва да се опитат да разберат формата показана на картите и да я подредят с кубчетата в 3D вариант. С Rubik Cube It можете да играете срещу опонент, или можете да тренирате сами, като се състезавате с часовника. ... |
|
"Руми" от "Cayro" е лесна за усвояване, но предизвикателна игра за двама до четирима играчи. Бъдете първия, който ще се освободи от всичките си стартови плочки, като ги използвате в поредици и групи. Съберете най-много точки в края на играта и надхитрете противниците си и умело използвайте жокерите си. Възхитителна смесица от стратегия и късмет, игра предназначена за цялото семейство. ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
"Гледай си работата - Гениални мислители" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с гениалните мислители, които са променили историята със своите изобретения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Гениални мислители" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). ... |
|
Забавлявай се с магнитните игри от "The Purple Cow". Играта е подходяща по време на път. Играе се от 2 човека. Подготовка за игра: Всеки играч взима една част от металната кутия, половината от бомбите и флот от 5 кораба. Върху игралното поле на всечи играч има малка решетка "Моите кораби", където се разполага собствения флот и голяма решетка "Вражески кораби" - мястото, където се опитвате да намерите флота на другия играч. Първо разположете собствения си флот в малката решетка. Може да позиционирате корабите си хоризонтално или вертикално, но не и по диагонал. Корабите не могат да заемат ... |
|
С дидактичната игра от "Бит и Техника" децата ще научат повече за безопасността на улицата, какви правила да спазват като пешеходци. Комплектът съдържа книжка "Нашата улица", с елементите на пътната среда, правила и съвети за безопасно движени, 22 образователни карти - 18 ситуационни и 4 информационни, както и 3 магнита за дъска. Ситуационните карти са разделени на 2 вида - 9 зелени с буквичка "А" и и 9 червени с буквата "Б". Тези, които са обозначени с "А" илюстрират правилно, безопасно поведение в дадена ситуация на пътя. Тези, които са с буквата "Б" пък ... |
|
Играта от Learning Resources е подходяща за деца над 8-годишна възраст. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, които се състезават за победата. Играчите трябва да изберат карта и след това да намерят съответната плочка с дроби. Когато я открият, я пускат в цилиндъра си. Играта печели играчът, който е събрал или се е приближил до 1 цяло число, плочки в цилиндъра си. Играта е страхотен начин децата да се запознаят с дробите. ... |
|
Играта е част от серията "Пес Патрул", където ще откриете още играчки, аксесоари и игри по темата. ... Играта от "Spin Master" ще се хареса на всеки малчуган. Тя се състои от 4 ленти за глава, 24 карти с животни и героите от "Пес Патрул", игрално поле с всички персонажи за отгатване, 32 карти със следи и 4 подложки за карти със следи. В играта могат да се включат между 2 и 4 играчка на възраст над 4 години. Всеки играч трябва да постави лентата за главата си, а върху нея се поставя една от 24- те карти с персонажи. Целта на играта е, чрез използване на картите със следи, да познаете кой ... |
|
Играта от Headu е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Тя се състои от 36 тактилни карти и 1 ръководство с дидактически съвети. Играта е за памет и позволява на детето да научи много думи на английски език. Докато се забавляват, малчуганите ще се научат да разпознават английската азбука, ще обогатят речевата си култура и ще развият визуалната си памет. ... |
|
Играта е част от серията Методът Монтесори , където ще откриете още образователни комплекти. ... Занимателната лото игра на Headu се състои от 6 игрални полета и 36 предварително изрязани фигурки. Играта е логическа, а целта ѝ е детето да се научи да сравнява образи и да оформи представата си за еднакво и различно. Това ще стане, като то избере една от фигурките и се опита да намери нейната картинка върху някое от 6 -те табла, като я постави отгоре. Играта може да се играе както самостоятелно, така и от 6 -ма играчи. При самостоятелна игра, малчуганът трябва да открие всичките 30 карти и да ги постави на ... |
|
"Европолия за момичета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |
|
Класическата игра от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Тя се състои кутия с 2 игрални полета, 54 цветни магнита и 40 бели и черни елементи. В играта могат да се включат 2-ма играча на възраст над 4 години. Правила на играта - бикове и крави Играта се играе от двама играчи като единия участник прави четирицветна комбинация от пулчета, а другият играч трябва да познае комбинацията. Имате право само на десет предположения като може да задавате въпроси с предположение за числото на противника. Противникът отговаря, като посочва броя на съвпаденията - ако дадената цифра ... |