"Честит рожден ден!" е една шеметна класическа игра, подходяща за малки и големи. Забавление за цялото семейство! Изиграйте всички карти и не забравяйте да кажете "Честит рожден ден!". ... |
|
Кой знае най-много? Играта ще покаже! Разказвач, колекционер или откривател, събери герои, създай приказка и спечели играта със своите знания! "Моята приказка" е забавна игра за деца над 6-годишна възраст. Тя е подходящо забавление за цялото семейство. В играта могат да участват до 6 -ма играчи. Комплектът се състои от 77 карти "Ресурси" (5.7 x 5.7 cm), 109 карти (5.6 x 8.5 cm) 2 брошури "Правила и Резултати", 2 диплянки с кратки правила и молив. ... |
|
Създай собствена планета и я обзаведи по собствен вкус. Но какво липсва на твоята планета? Нейната хранителна пирамида - растения, тревопасни, хищници и едноклетъчни, чието присъствие може да създаде цивилизация. Създай цяла екосистема на твоята планета, изпращай астероиди към другите и се пази от тях. Играта "Тераформиране" е подходяща за малки и големи, а колкото са повече играчите, толкова повече е забавлението. ... |
|
Мравунякът кипи от живот, ще видиш в действие мравки - войници, търтеи и царици. Великите мравуняци се отличават с големината и умното си разположение. Стани мравкитект и разшири своите владения! Твоята задача е да вкараш в ред мързеливите мравки-работнички и да построиш високи кули. Ще имаш помощта на няколко войника и някои известни личности сред търтеите и цариците в мравешкия свят. Мравунякът не е в безопасност и трябва да внимаваш, защото има и други мравкитекти, желаещи да надскочат възможностите и постиженията ти. ... |
|
Целта на играта е да бъдеш първия играч, който да добави главата и опашката към средната част на своето животно, а победител е този, който пръв сглоби "цяло" животно. Играта започва когато всеки играч избере средна част на някое от животните. По време на играта, играчът трябва да държи пред себе си тази средна част. Всеки от играчите избира една природна местност (гора, поле, планина или езеро), които се намират в четирите края на игралното поле и поставят средната част от животното си там. Останалите части от животните се поставят в гората (средната част от игралното поле). След това всеки от играчите завърта ... |
|
Няма по-приятен начин за учене от този, урока да протича под формата на игра. При това забавна! “ Small foot ” се погрижи именно за тази част. Той създаде занимателна игра, която освен че ще развие въображението и логическата мисъл на мъниците, ще ги научи и на основните цветове от палитрата с боички. Играта е създадена изцяло от дървен материал, двустранна е и наподобява лабиринт. Върху основата ѝ са издълбани съединяващи се “пътища”, през които преминават 20 цветни пинчета. Каква обаче е целта на играта и колко деца могат да участват в забавлението?! Можеш да играеш и самичък, но определено ще ти е по-весело ако ... |
|
Три забавни игри, които ще помогнат на малкото дете да развие способностите си да различава цветовете, формите и да подобри паметта си. Игра на цветове: Хвърлете цветното зарче и бъдете първият играч, който ще събере по една карта от всеки цвят. Всеки играч си избира превозно средство и го поставя пред себе си така че да е видима страната с цветните правоъгълници. Цветните правоъгълни карти се поставят с цветната страна нагоре. (Картите с пътниците, както и колелото на късмета, не се използват в тази игра.) Първият играч започва играта като хвърля шареното зарче. След като види кой цвят се е паднал, той трябва да ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
Подарък: Игрално поле за "Дама" ... В играта участват един или двама играчи или отбори. Всеки от играчите или отборите разполага с по два болида от един тим по избор. Играта има за цел децата да се научат да смятат, да развият знанията си, правилата за движение, обкръжаващата ги среда, цветовете, посоките и буквите. Играта е интересна за децата и създава условия за съревнование и общност между играчите. Победителят в играта е този състезател или отбор, който е събрал повече точки след пресичане на финала на всички свои болиди. Играта съдържа: Игрално поле Сглобяеми фигури на болиди за игра - 4 бр. ... |
|
"Dobble" е детска игра с карти за наблюдателност и бързина, в която всички играят по едно и също време. Комплектът съдържа 55 кръгли карти, всяка от които с 8 символа от 57 възможни. Основната идея е проста - бъдете първият, който ще успее да открие единствения повтарящ се символ от две различни карти и го кажете високо на глас. В зависимост от варианта на правилата, който се избрали, вземате двете карти с еднаквия символ и ги оставяте извън играта. Победител е успялият да познае най-много карти с еднакви символи. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Детската игра "Църкащи и търсещи мишлета" от "Комсед" е подходящо забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 4-ма играча на възраст над 3 години. Комплектът се състои от 4 мишлета и 32 карти. Продължителността на играта е около 15 минути. Правила на играта: Започва най-младият участник, който си избира мишле. След това той трябва да си хареса карта, която да хване с носа на мишлето, а после да погледне долната ѝ част. Ако картата изобразява мишле със същия цвят като това на участника, или многоцветното мишле, тогава той поставя картата пред себе си. Ако мишлето е с друг цвят, ... |