Детската образователна игра от "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще се научи да събира и изважда с лекота до 20! ... |
|
Детската образователна игра на "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще научи азбуката, да чете и да пише на български език. За играта: Идеално ще бъде да се започне със 72 -те илюстрирани карти с картинки, а след това същите да бъдат съпоставени към лентичките с изписани върху тях думи. Първият звук тук играе важна роля, понеже всяка от тези лентички с изписани върху тях думи отговарят на някоя буква от азбуката. Различните видове звукове - гласни, съгласни и двугласни са обозначени с различни цветове. Със 140 -те букви в комплекта ... |
|
 |
|
Микадо
Noris
|
Цена: 7.70 лв. / 3.94 € |
|
 |
|
Класическа игра Микадо се състои от 41 дървени клечки, които се разпръскват върху масата. Целта на играта е играчите да съберат най-голям брой клечки, без изваждането на някоя от тях да събори или помръдне останалите. Всяка клечка носи различна стойност и се различава от останалите по цвят. Дължината на клечките в комплекта е 180 mm и са в пластмасова кутия. ... |
|
Играта "Гладни жабки" на "Noris" е подходяща за деца над 4-годишна възраст, като в нея могат да участват от 2 до 4 играча. С нея малчуганите ще се забавляват, докато се опитват да нахранят своите гладни жабки. Но коя от тях се храни най-бързо? Който успее да вземе най-много топчета печели конкурса за бързо хранене! ... |
|
Играта "Морска битка" от "Noris" идва при теб в удобен за съхранение и пренасяне куфар. Комплектът включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, бели и червени топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 5-годишна възраст. Правила на играта: След сглобяването на игралното поле всеки играч поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" ... |