Използва се от Едноличните търговци за отчитане и представяне на дейността им съгласно чл. 32, ал. 4 от Закона за счетоводството. ... |
|
"Пред вас е теоретично четвъртата книжка от поредицата Пиперливи вицове. Мина време, не можем да попитаме Живко Бонев, главният инициатор на поредицата Пиперливи.... Наложи се да бъдат поети отговорности и книгата получи предлаганото съдържание със своите събрани притчи, мисли, размисли и... пак вицове. Приветстваме досегашната (не само счетоводна) читателска колегия и ви пожелаваме удоволствие и при четенето, и когато сте и разказвачи. Размисълът на Професора с издателите за тази книжка беше - води ли се като четвърта, след серията Пиперливи вицове 1, 2 и 3? Разликата е солидна - мъдростите и притчите са си ... |
|
"Как се забавляват счетоводителите, когато са в компания? Като всички, но си имат не толкова таен код, носещ в себе си специфичните знания на колегията. С най-голямо удоволствие като разказвачи на истински случки, истории и вицове се изявяват експерт-счетоводителите. Вицовете са събрани, подредени и украсени от авторите. Всеки може да ги представя по свой начин. Важното е да е весело! Веселите истории, вицове и лакардии украсяват всяка компания. Представената колекция е събрана от Доцент Живко Бонев и Професор Стоян Дурин, поразкрасена и подопълнена през солидния период на приятелството им. Цензорът ни подаде ... |
|
Вид: 100 листа х 2 екземпляра Хартия: безконечна, химизирана с номерация За матричен принтер ... |
|
"Как се забавляват счетоводителите, когато са в компания? Като всички, но си имат не толкова таен код, носещ в себе си специфичните знания на колегията. С най-голямо удоволствие като разказвачи на истински случки, истории и вицове се изявяват експерт-счетоводителите. Вицовете са събрани, подредени и украсени от авторите. Всеки може да ги представя по свой начин. Важното е да е весело! Както беше казано в първото и във второто томче, сега потретваме, веселите истории, вицове и лакардии украсяват всяка компания. Представената колекция е събрана от Доцент Живко Бонев и Професор Стоян Дурин, поразкрасена и ... |
|
"Както беше казано в първото томче, веселите истории, вицове и лакардии украсяват всяка компания. Представената колекция е събрана от Доцент Живко Бонев и Професор Стоян Дурин, поразкрасена и подопълнена през солидния период на приятелството им, както и по време на карантината от пролетта на 2020, предизвикана от медийната пандемия Ковид-19. Разделите не успяха да останат каквито бяха в първата книжка - промени ги животът. Цензорът ни все го няма, така че ръкописът също е представен какъвто е! Номерирахме 625 -те представени вица за по-лесно цитиране и бързо засмиване при телефонен разговор. Запазихме и ... |
|
Фантастичен съдебен трилър? По дух - да, може би... Многомерен медиум е опит за етична сага без ограничения във времето, пространството и мерностите. "ОМ: Оправяйте се сами!" Това е наказанието на вида на човека за използването на знания от вселенския кладенец във войната между черните и червените атланти. Но видът не е заличен, значи наказанието е с възпитателна цел. Това е осмислено от четиримата, наричани Арди, които се превръщат в интелектуално и дейно острие на човеците във възбудения съдебен Процес ОМ, развиващ се в многомерна информационна среда, многомерен медиум. Дали Човечеството следва етичния ... |
|
Квитанционната книга може да се използва за всички случаи при събиране на членски внос, такси, наеми и други. Квитанциите се попълват в два екземпляра. Оригиналът на квитанцията е за вносителя, а копието за получателя. Воденето на квитанционна книга и начинът на нейното съхранение и отчитане следва да бъдат регламентирани с вътрешен правилник. Книгата се състои от: 250 двойни комплекта x 5 на лист; 100 листа обикновена хартия, нехимизирана без подложка. ... |
|
Характеристики: вид: 100 листа x 2 екземпляра; хартия: офсет с номерация, нехимизирана; за лазерен принтер. ... |
|
Характеристики: вид: 100 листа x 2 екземпляра; хартия: офсет с номерация, нехимизирана; за лазерен принтер. ... |
|
Формат: А4 Вид: 150 листа Хартия: химизирана ... |
|
CRM - сечиво за пристрастяване на клиенти! ... CRM е вълшебната абревиатура, която обръща традиционния маркетингов подход от масов в индивидуален, от продуктов в клиентски ориентиран, от движен с много ресурси и ниска възвръщаемост, към фокусиран в точното време и място с точната оферта и с възвръщаемост, неподозирана до сега. Управлението на взаимоотношенията с клиента (CRM) е подход, базиран на очакванията за поведението на нашите клиенти. За радост, такъв анализ може да се извърши с общодостъпни програми от типа електронни таблици и от неспециалисти аналитици. Тази книга отговаря на въпросите “Какво?” и “Как?” да се ... |