Впуснете се в нови приключения с "Търговци и варвари" на "Intelligames"! Играта следва традицията на предходните разширения и допълнения към базовата игра "Заселниците на Катан". Комплектът включва нови 138 фигури за игра, 117 карти, 3 картонени табла с щанцовани части и зар. Това разширение предлага 5 сценария и 4 нови комбинации, преминавайки от по-леки към по-сложни нива. Направете Катан още по-благополучен, като намирате злато в реките, търгувате с прясно уловената риба и се опитвате да привлечете странстващите кервани. А с помощта на рицарите защитавайте бреговете от напиращите варвари. ... |
|
Танграмът от "Tooky Toy" е изработен от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Той представлява вид пъзел с геометрични фигури, състоящ се от седем части (пет триъгълника, един квадрат и един успоредник). Целта на играта е като наредите всички части една до друга да направите определена фигура (човек, животно, предмет, букви, цифри и др.). Може да използвате приложените скици или вашето въображение. Частите не могат да се застъпват една върху друга. Танграмът развива математическите умения, въображението, вниманието и търпението. Опаковката на комплекта е с размери 20 / 18.8 / 4.2 cm. ... |
|
Комплектът се състои от 55 карти с размер 6 x 9 cm. Стандартната колода се състои от 55 карти: 52 основни карти - четири "цвята" ("бои"), включващи по 13 карти с нарастваща сила 3 специални карти, наричани жокери ... |
|
Допълнението "Градове и рицари" може да бъде използвано с базовата игра "Заселниците на Катан", "Заселниците на Катан - Допълнение за 5-6 играчи" и "Градове и рицари - Допълнение за 3-4 играчи", но не и самостоятелно. Привлечени от богатствата на Катан, диви варвари са се насочили към острова. Въпреки изненадващата атака, населението на острова разполага с достатъчно време, за да се подготви за отбранителни действия. За да бъде победена варварската армия, рицарите на всички играчи трябва да демонтират воля и решителност и да отблъснат натрапниците. Ако не успеят обаче, варварите ... |
|
Танграмът от "Moulin Roty" представлява вид пъзел с геометрични фигури, състоящ се от 9 двустранни карти с образци и 36 магнитни елемента. Целта на играта е като наредите всички части една до друга да направите определената фигура, която е изобразена на картите или да създадете своя. Вътрешната страна на кутията разполага с магнитно пространство, върху което може да наредите елементите. За по-голямо удобство е предвидено и място, където да поставите образцовата карта. Частите не могат да се застъпват една върху друга. Танграмът развива математическите умения, въображението, вниманието и търпението. ... |
|
Играта "Бинго" е подходяща за малки и големи. Комплектът е изработен от дърво и включва една игрова дъска, 4 малки игрови дъски за всеки играч и дървени жетони с числа. Стани първият участник, успял да събере всички числа в един ред, за да спечелиш! Правила на играта: Поставете голямата дървена игрова дъска в центъра на масата. Раздайте на участниците карти с произволни числа. Играчите се редуват и всеки един от тях трябва да тегли дървено жетонче с число от торбичката и да го обявява, а всички останали трябва да го отбелязват на своите карти. Печели участникът, който успее да събере всички цифри в права ... |
|
Играта „Картинно домино - азбука” е предназначена за деца от предучилищна възраст и за учениците от I-ви клас на общообразователните училища. Тя съдържа 31 картончета върху които са отпечатани буквените знаци от азбуката, и картинки които им съответстват с първия звук от наименованието на изобразения предмет. Комплектът съдържа и едно празно картонче което би могло да замени загубено или унищожено. Детето може да го възстанови само, като нарисува картинката и буквата от липсващото картонче. С доминото могат да играят едно или повече деца в училище, в детската градина или у дома. Плочите се поставят върху равна повърхност ( ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Енциклопедия: 36 държави 216 въпроса 864 отговори ... Енциклопедия е игра за възрастни и за деца в училищна възраст. Могат да участват от двама до четирима играчи. Пътувайки по света, чрез играта, ще научите интересни факти за географията, история, традициите и обичаите на различни държави. Ще има изненади по време на вашето пътуване, различни клопки и предизвикателства. Игрално поле, което включва Основно поле и Картата на света, с отбелязани на нея маршрути – ходове в играта. На основното поле се намират: стартовите позиции на играчите и квадратчета – ходове със следните обозначения: “Спонсор”, “Череп”, “ ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в България, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “ ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |