Играта „Картинно домино - азбука” е предназначена за деца от предучилищна възраст и за учениците от I-ви клас на общообразователните училища. Тя съдържа 31 картончета върху които са отпечатани буквените знаци от азбуката, и картинки които им съответстват с първия звук от наименованието на изобразения предмет. Комплектът съдържа и едно празно картонче което би могло да замени загубено или унищожено. Детето може да го възстанови само, като нарисува картинката и буквата от липсващото картонче. С доминото могат да играят едно или повече деца в училище, в детската градина или у дома. Плочите се поставят върху равна повърхност ( ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ... |
|
"100 игри с добри дела" от "Клевър Бук" е чудесна игра, която учи вашето дете да върши добрини. В комплекта има 100 игри, с които детето ще помага на близки и непознати хора, ще се грижи за природата, ще учи "вълшебните думички" и най-вече ще се забавлява. С тези игри детето развива въображението, концентрацията и логиката си. В комплекта има маркер за нанасяне на отговорите върху картите, който след това може лесно да изтриете. ... |
|
Кой ще спаси зебрата от нещастната ѝ съдба! Играта - Бесеница от "The Purple Cow" се играе от 2 или повече човека. Единият играч трябва да бъде "екзекутора", а другия играч трябва да познае думата. Как се играе: Първият играч избира една дума (или кратка фраза до 3 думи) и поставя празни бели магнити за всяка буква в полето от металната кутия "Разпознати букви". Отделните думи трябва да се разделят с по-голямо разстояние една от друга или да се разположат на отделни редове. Останалите играчи се редуват да познават буквите от думата. Ако има позната буква в думата, то първия играч ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Комплектът активни карти "Аз обичам България" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 1. клас . С тяхна помощ малчуганите ще научат интересни факти от историята на България, ще се запознаят с велики владетели и български герои, ще научат повече за природните забележителности, култура и народно наследство. От лицевата страна на всяка карта има интересна информация и картинка, а на гърба - забавна игра, която ще помогне на децата да затвърдят или допълнят знанията си. Освен това в кутията има и малки карти с въпроси, с които цялото семейство ще може да играе. В комплекта е включен и маркер, ... |
|
Хайде бързо! Време е да тръгваме! ... Играта "Стягай багажа" от "Asmodee" е забавна главоблъсканица за малки и големи пътешественици. Състои се от 4 куфара, 4 комплекта с по 13 елемента "багаж" и 30 карти с дестинации. Подходяща е за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Е, готови ли сте за мечтаното пътуване до Хавай, Бора-Бора или Ибиса? Ако отговорът ви е "Да!", то първо трябва да стегнете багажа си! Начин на игра: Всеки участник поставя пред себе си по един куфар и 13 предмета "багаж". След това един от тях разбърква картите с ... |
|
Комплектът активни карти от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни задачи и игри свързани с ежедневието в детската градина. Освен това по време на игра децата ще упражнят наблюдателността, логиката и моториката си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Комплектът на "Клевър Бук" съдържа 50 гатанки и умни задачи, свързани с училище, математика, природа, логика, наблюдателност, форми, пространство и други. Той е подходящ за всички деца, които обичат гатанките. Използвайте приложения в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите маркери. Изтривайте със суха материя или гъба. Маркерът да се използва само върху картите. ... |
|
Честито, мило добро дете! Днес е първият ден от твоето голямо приключение, наречено "50 предизвикателства за добри деца". Възрастните ще ти кажат, че да си добър, наистина е предизвикателство - изисква се кураж, постоянство, честност, огромно сърце и много, много смел дух! Но да си добър е най-важният урок, който можем да научим в живота си! Представяме ти 50 вълшебни карти, с помощта на които ще се научиш да помагаш, да благодариш, да твориш, да учиш, да обичаш и вдъхваш надежда, да мислиш за другите, накратко - да си добър човек! Да започваме! Комплектът "50 предизвикателства за добри деца" на " ... |
|
Логическият пъзел "Tricky Cube" на "Noris" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |