Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
В играта са включени 30 от най-разпространените безценни съкровища на нашата родина. Целта на играта е да запознае детето със съкровищата на България. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за съкровищата и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят пионка. Раздават се по 15 броя карти на всеки играч. Движението на пионката напред по пътя е според показанията на зарчето. По време на играта се преминава през различни препятствия (точки и звезди) където могат да се печелят карти и да се печелят или губят ... |
|
Правила на играта: Игралното поле се състои от 213 зелени, жълти, сини и червени квадрати. Има 100 плочки с буквите на азбуката. Всяка буква носи точки, изписани в долния десен ъгъл на плочката. Поставени върху полетата, точките се умножават. Жълтият квадрат ги удвоява, синия – утроява, на червения се умножават по пет. Вече покрит с плочка квадрат не носи нови точки. Плочките трябва да са обърнати надолу с буквите преди началото на играта. Всеки играч изтегля 10 плочки. Когато изразходва определен брой, тегли нови, за да станат отново десет. Плочките се подреждат върху полето вертикално или хоризонтално, в права редица. ... |
|
Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ... |
|
Играта "Планината на трола" е част от серията "Реликвите на дракона", където ще откриете още интересни комплекти. ... Зловеща сянка преминава над кралство Ярулда. И отминава. Но тази внезапна поява на Дракона слага край на спокойния живот, който от хилядолетия водят жителите на тази земя. Покварата, която той посява, започва постепенно да разяжда страната и сърцата на хората. Орди диви маорги нахлуват през високите северни планини и грабят градове и села. Само отделни райони още в далечното минало са били подсилени с магия срещу влиянието на Покварата. Обаче не всичко е толкова безнадеждно, колкото ... |
|
Комплектът включва пет логически 3D пъзела, изработени от дърво и метал, от серията "Great Minds". Сред тях ще откриете звездата на Йохан Кеплер, хвърчилото на Бенджамин Франклин, светещия елемент на Томас Едисон, магнитните полета на Майкъл Фарадей и траверсите на Робърт Стивънсън. Целта на всеки един от тях е да успеете да го разглобите и сглобите отново. Включените логически 3D пъзели има приблизителна височина от 5 cm. Опаковани са в красива кутийка, подходяща за стилен подарък. ... |
|
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите от типа "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3- ... |
|
"Мистериум" e кооперативна игра подходяща за групи от 2 до 7 играча. По време на игра участниците трябва да обединят усилията си и да се опитат да спечелят като отбор, но различните играчи имат коренно различна роля. Един от участниците влиза в ролята на духа на човек, който е станал жертва на убийство в старо имение, а останалите влизат в ролята на медиуми, които се опитват да разгадаят мистерията около престъплението, позволявайки да духа да намери покой. Играта е измислена от Oleksandr Nevskiy и Oleg Sidorenko, а дизайнът и е дело на илюстраторите Igor Burlakov и Xavier Collette. Двамата художници създават и ... |
|
Играта "От умен по-умен" може да се играе с до 4 участници, един от тях трябва да бъде господар на машината-главоблъсканица. Само той има право да мести ръчката и да разбърква темите и буквите. След като се падне определена тема и буква, всички играчи трябва да си намислят по една дума с тази буква и да хвърлят топче в купата, намираща се в горната част на играта. Играчът, чието топче попадне най-отдолу, трябва да отговори в рамките на 3 s. Победител в играта е този играч, който пръв даде 6 верни отговора. Пълните правила на играта "От умен по-умен" може да намерите в приложените инструкции. ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Играта "Квадрилион" на "SmartGames" е подходяща както за деца над 7 годишна възраст така и за големи. Тя представлява логически пъзел, който може да има хиляди решения. Колко от тях ще успееш да откриеш? За да провериш това трябва просто да подредиш 4 те магнитни плочки както си поискаш и играта може да започне. По време на игра ще трябва да се опиташ да подредиш всички 12 елемента, които приличат на парчета пъзел върху плочките. Играта приключва когато всички отвори в плочките за игра са запълнени. За да разбереш по лесно играта, ще ти помогне книжката с готови предизвикателства. В нея са показани ... |