Сближава хората. ... Забавлявай се, докато пресмяташ ходове напред. С "Руммикуб" всяка игра е различна от предишната. Тази версия на популярната игра е с картонени плочки и е подходяща за пренасяне, защото е по-лека. Целта на играта е да поставиш на игралната маса всички плочки, които си изтеглил, и така да спечелиш рунда. Останалите играчи пресмятат стойността на останалите на поставките им плочки и записват стойността им с отрицателен знак. Този, който е изчистил своята поставка записва сборът на останалите плочки на всичките участници, но с положителен знак. Печели играта този играч, чиито точки са с най- ... |
|
"Dobble" е детска игра с карти за наблюдателност и бързина, в която всички играят по едно и също време. Комплектът съдържа 55 кръгли карти, всяка от които с 8 символа от 57 възможни. Основната идея е проста - бъдете първият, който ще успее да открие единствения повтарящ се символ от две различни карти и го кажете високо на глас. В зависимост от варианта на правилата, който се избрали, вземате двете карти с еднаквия символ и ги оставяте извън играта. Победител е успялият да познае най-много карти с еднакви символи. ... |
|
Скъпи родители и учители, това е игра с карти за деца от 3 до 7 години. В кутията ще намерите 50 броя карти. Върху всяка една е изобразено домашно или диво животно. Детето трябва да съобрази и да свърже голямото с малкото животно от един вид. На гърба на картите е дадена семейна двойка (тройка), за да може по-лесно да се разпознае кой родител до кое малко да се постави. Така малкото дете ще съчетае логическото мислене с концентрация, което ще му помогне да развие по-бързо умствените си способности. ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |