На остров в океана има скрито съкровище. То се намира в дълбока и тъмна пещера, зазидана със здрава врата. Пирати искат да открият съкровището. Те знаят, че единственият начин да преминат през вратата, е като я отключат. Уви, ключът е пазен от голямо морско чудовище. А съкровището в пещерата не може да бъде открито без помощта на светещите призраци. Нека надпреварата започне сега! Джобната игра "Пиратска схватка" от издателство "Пурко" е подходящо забавление както за децата в предучилищните групи , така и за учениците в 1. клас , 2. клас и 3. клас . Тя има 3 варианта за игра с 2 нива на трудност. ... |
|
Детската игра "Събирай боклука разделно!" от "Cayro" има за цел да запознае вашия малчуган с нещо много важно - рециклирането. Точно така! В днешно време, когато светът се пълни с все повече опаковки, бутилки и всякакви други боклуци, е много важно да научим децата от малки да бъдат отговорни към изхвърлянето на боклука на правилните места. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 4 участника, а времетраенето ѝ е около 15 минути. Комплектът се състои от 82 карти с изображения на различен отпадък, 5 фигурки, представляващи контейнери за боклук и ... |
|
Обогатете познанията си с картите на Professor Puzzle . Ще научите любопитни факти от общата култура. В кутията са включени 50 карти със 100 въпроса на английски език. Целта е да отговорите на възможно най-много въпроси за кратко време. За всеки правилен отговор ще получите по 1 точка. Забавлявайте се и разберете кой е най-малкият океан и как се казва най-дългата кост в човешкото тяло. ... |
|
Влез в играта "Шпионска математика" на "Thinkle Stars" и разгадай математическата загадка за най-краткото време. Бъди бърз в пресмятането и завърши мисията преди останалите играчи, за да станеш "Най-добрия шпионин". Играта е подходяща за децата в 1. клас , тъй като по-забавен и интересен начин ще им помогне да упражняват своите знания и умения по математика. Комплектът се състои от 100 карти с цифрите от 1 до 100, 27 жетона с цифрите от 1 до 9, 4 шпионски очила с ластик за прикрепване към главата, дървено зарче с основни математически действия - събиране, изваждане, умножение и деление. ... |
|
Любопитни. Сложни. Необикновени. Това са Black Stories Junior от "Simetro books" - детективски истории за деца с остър ум. 50 карти със загадки за погълнати диаманти, папагали - престъпници, смешни крадци, изядени оръжия и (не)перфектни камуфлажи. В тези истории се случват невероятни и абсурдни неща, тайните на които можете да разкриете само чрез питане, знание и догадки. Задавайте въпроси, правете предположения, стъпка по стъпка ще стигнете до решаването на загадките в тези 50 карти. Само тези, които имат остър ум, могат да открият тайните. Как се играе: Преди началото на играта се уверете, че сте се ... |
|
"Буквен мармалад" на "Фантасмагория" е дедуктивна отборна игра, подходяща за деца над 10-годишна възраст. Постави се на мястото на съотборниците си и впрегни въображението и находчивостта си, за да им подскажеш търсените от тях букви по възможно най-добрия начин. Отгатни своите букви според дадената ти информация. Финалното предизвикателство ще разкрие плодовете на общите ви усилия. Само сплотеният отбор ще вкуси сладостта на победата. ... |
|
Ако търсите интересно забавление за вашето дете подходящо за двора или апартамента, то комплектът за игра с рингове е точно за вас. Основата и ринговете са изработени от EVA пяна, а колчетата са от пластмаса. Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Целта на играта е ринговете да се хвърлят и да се уцели някое от колчетата. Колчетата са с височина 20 cm. Диаметъра на ринговете е 15 cm. ... |
|
50 опасни и трудни приключенски загадки. Когато слънцето безмилостно пече, питейната вода бавно намалява, а пакет ви удари, докато около вас обикалят гладни хиени - тогава е време за действия! За тези, които търсят истински приключения! Картите "Adventure stories" ще ви изпотят, ще ви затруднят, но и определено ще ви забавляват. Освен това ще научите много нови неща. Играта "Adventure stories" e ново попълнение към серията "Black Stories Junio". Тя е подходяща за деца над 8-годишна възраст и в нея могат да участват повече от 2 -ма играчи. Задачата ви е с въпроси, догадки, размишления и ... |
|
Комплектът от "Бит и Техника" ще зарадва всеки мъник. Той съдържа 20 цветово и цифрово обозначени двустранни карти с илюстрации, 4 магнитчета за дъска и книжка с въпроси и откъси от приказките - "Косе Босе", "Корабчето", "Заенце Баенце", "Под гъбата", "Трите прасенца", "Червената шапчица", "Трите мечки", "Дядовата питка", "Дядовата ръкавичка" и "Работна мецана". Освен това вътре ще откриете и код за онлайн достъп до аудио записите на приказките."Искам приказка" предлага 7 варианта за игра с общи въпроси ... |
|
Тренирайте своята логическа мисъл с модиановите блокчета от "Eureka". Те са подходящи за деца над 8-годишна възраст. Комплектът се състои от кутия, различни по цвят блокчета и 88 предизвикателства с решения. Кутията служи за игрално поле и може да се затваря, което я прави удобна за пренасяне във вашата чанта, раница или джоб на панталон. Приблизителните размери на кутията са 8 x 8 cm. ... |
|
Ще можеш ли да отгатнеш персонажа, който водещия е загатнал, преди останалите участници. С настолната игра "Господарят на асоциациите" от "Playland" ще развиеш своето въображение, креативност и бързо мислене. В нея могат да се включат от 2 до 4 играта над 12 годишна възраст. Играта включва игрално поле, 112 карти, 56 жетона, 4 пионки и инструкции на български език. Картите са разделени на 2 вида - 56 персонажа и 56 асоциации. Подготовка за играта: Двете тестета се слагат на масата с лице надолу. Жетоните в зависимост от броя на играчите (ако са двама - 28, ако са трима - 42, четирима - 56 бр.) се ... |
|
Класическата игра от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските ... |