Логическият дървен пъзел с числа на Аристотел на "Professor Puzzle" е част от серията на великите мислители "Great Minds". Вашата цел е да подредите числата в таблицата така, че всеки ред от тях да сумира 38. Пъзелът има 15 реда, като всеки един се състои от 3, 4 или 5 плочки с цифра. Плочките са надписани с цифри от 1 до 19. Подготвени ли сте за предизвикателството? Логическият пъзел има ниво на трудност 5 от 5, което го прави доста сложен, труден и подходящ за напреднали. Опакован е в красива кутийка, подходяща за подарък. ... |
|
За много от децата изучаването на математически действия и решаването на задачи е едно от най-досадните занимания, а за други стандартните начини, по които се обясняват математическите принципи са трудни за разбиране. За да убедят малчуганите, че не е нужно математиката да е скучна или досадна, при това още при първите срещи с тази наука, от "Morphun" са разработили тази образователна игра. Тя прибавя допълнителен визуален и практичен елемент, който ще бъде верен помощник на децата докато се научат да броят и чрез който лесно ще разберат логическите принципи, които стоят зад математическите действия събиране, ... |
|
Активните карти "Мозъчни битки" съдържат главоблъсканици, които тренират ума, и игри, които провокират неговата сила. Използвайте маркера, за да нанасяте отговорите върху картите, които след това може лесно да изтриете. Комплектът е подходящ за деца над 8 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркери за бяла дъска . Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
132 въпроса 528 отговора ... Интригуваща игра за цялото семейство. Избягай от сивото ежедневие, наслади се на играта! Стремейки се към победа, играчът се впуска във виртуално пътешествие и получава интересна информация и знания за държавите по света. Невероятно интересна игра за всички възрасти. Направи своето околосветско пътешествие, като се разходиш в Австралия, Армения, Аржентина, Бразилия, Великобритания, Германия, Гърция, Египет, Израел, Индия, Испания, Италия, Китай, Русия, САЩ, Тунис, Турция, Франция, ЮАР и Япония. Преди началото на играта: Игралното поле е кръгло, разделено на сектори, които са ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска . Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 ... |
|
Играе се по следните правила: След като играч №1 нареди дума, например птица, която е петбуквена - за край поставя пул обърнат обратно. За всяка буква играчът печели по 10 точки. Обърнатият пул не носи точки. Обърнат пул се слага задължително след всяка дума. При невъзможност да е в края се слага на произволно място, но винаги до наредената дума. Желателно е кръстословицата да се реди в плътен ред без да се пресичат произволно свободни редове по хоризонтала и вертикала. Могат да се използват всякакви думи, които имат някакво значение. Позволено е в кръстословицата да се повтарят думи. Играч образувал дума, записва ... |
|
Dixit 2, познато още като Dixit Quest е разширение към нашумялата игра Dixit и нейните вариации Dixit Odyssey и Dixit Journey, включващо 84 уникални карти, всяка от които - ново предизвикателство за вашето въображение. За пълноценна игра са необходими компонентите от основната игра. Теоретично, може да се играе и самостоятелно, но ще са ви нужни фигурки за игра, лист и химикал за записване на точките и картончета с номерация от 1 до 6, които се използват в по време на игра. Как всъщност се играе Dixit ? Всеки ход, разказвачът (играчът, чиито ред е да свали първи карта) изрича кратък израз или единична дума, която ... |
|
Хайде да поиграем на смятанка! ще пресмятаме килограми, левчета и стотинки. Ще видиш, колко е лесно да познаваш часовника. И скоро мама ще те пуска да пазаруваш сам, защото няма да има кой да те излъже в сметките. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Комплект активни карти "Математически лабиринти" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата завършващи 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 50 карти с различни математически упражнения. Те ще трябва да съставят и решават задачи, за да намират път през различни лабиринти. Така по забавен и интересен начин, децата ще упражняват своите знания и умения по математика, освен това ще развият своята концентрация и логика. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите, а след това могат лесно да се изтрият написаното с помощта на суха кърпа. Всяка от картите е с ... |
|
В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |