В играта са включени 30 от най-разпространените безценни съкровища на нашата родина. Целта на играта е да запознае детето със съкровищата на България. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за съкровищата и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят пионка. Раздават се по 15 броя карти на всеки играч. Движението на пионката напред по пътя е според показанията на зарчето. По време на играта се преминава през различни препятствия (точки и звезди) където могат да се печелят карти и да се печелят или губят ... |
|
От дълбока древност до наши дни човекът, благодарение на своя ум и ръце, създава загадъчни и значими обекти. Тази игра ще ви запознае с 50 от тези чудеса, създадени от човечеството през хилядолетната му история. Строителят Филон от Византион определя древните 7 чудеса на света през || век пр.н.е. От тях до наши дни са се запазили само пирамидите в Гиза, Египет. Посредством карти и любопитни данни ще се запознаете с: Великата китайска стена, Глинената армия, Мачу Пикчу, Палмовия остров Джумейра и десетки други. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, ... |
|
|
|
Домино
Woodyland
|
Цена: 9.90 лв. |
|
|
|
Забавна игра за всички възрасти. Размери: плочки - 3.7 / 1.8 / 0.4 cm кутия - 14.7 / 3 / 5 cm ... |
|
Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |
|
Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
Целта на играта "Китайска дама" е играч пръв да премести всичките си силиконови стикери върху срещуположната страна на игралното поле. Правила: Изберете си цвят и поставете стикерите върху съответните лъчи на звездата от същия цвят. Придвижвайте кръгчетата напред, назад или настрани като това се случи чрез преместване на кръгче на най-близкото свободно поле или пък чрез прескачане през друго кръгче, ако то е до Вашето, така че да стигнете до най-близкото свободно. В такива случаи е възможно да прескачате и по 2 кръгчета (Ваши или противникови). Когато сте на ред, Вие можете да направите няколко прескачания, ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Играта е предназначена за най-малките. Съдържа 15 карти с 30 картинки, от които могат да се сглобят 10 пъзела. Детето играе с плодовете, зеленчуците и неусетно научава цветовете. ... |
|
Играта "Кодови имена: Картинки" е подходящо забавление за цялото семейство. Тя е самостоятелна игра, която може да се играе и в комбинация с играта Кодови имена . Предназначена е за деца над 10-годишна възраст и в нея могат да участват до 8 играчи. Правила на играта: Играчите се разделят на два отбора. Всеки отбор има по един играч, който да е в ролята на координатор и знае местоположението на всички свои тайни агенти. Двамата враждуващи координатори седят от една и съща страна на масата. Останалите играчи, изпълняващи ролята на полеви агенти и сядат срещу своите координатори. Кординаторите подават на своите ... |