Класическата игра "Танграм" е изработена от дърво и се състои от 7 геометрични фигури и работни карти. Целта на играта е да се редят различните фигури, показани като черен силует на картите. Уловката е, че трябва да се използват всичките елементи и то така, че да не се застъпват. Кутията е с размери 26.5 / 20 / 2 cm. ... |
|
Играта "Мастърмайнд" от "Pino" ще помогне на малчуганите да развият логическото си мислене. Тя е много подобна на играта "Крави и бикове". Играе се от двама играчи, като единият измисля цветова загадка, а другият я отгатва. За целта игралното поле има 4 отвора в страничния си ръб, където играчът, който мисли загадката, да подреди 4 -те си дървени пинчета. Самата дъска разполага с 10 реда с по 8 дупки - по 4 за големите и малките пинчета. В хода на играта двамата участници се редуват да редят пинчета върху игралното поле. Играчът, който трябва да познае цветовата комбинация на своя противник, ... |
|
Игра за въображение и мислене, разрешаване на предизвикателства и разказване на истории. ... "Приказни герои" е игра за малки изследователи, любопитни да откриват нови възможности и решения, с които да помогнат на приказните герои да преодолеят предизвикателствата. Играта е вдъхновена от вечните приключения на любимите приказни герои от творбите на Братя Грим, Ханс Кристиан Андерсен и Шарл Перо. Комплектът се състои от 25 карти с предизвикателства (14 x 11.2 cm), 40 малки карти с решения (4 x 4 cm) и зар с цветовете (2.4 x 2.4 cm). Играта е подходяща за деца над 5-годишна възраст. Тя може да се играе както ... |
|
Тренирайте паметта си с играта от BrainBox. Тя представлява 10-минутно предизвикателство за ума, с което ще опознаете градовете по света. В кутията ще откриете 55 карти, пясъчен часовник и зарче. Научете какво е старото име на Ню Йорк и кога е открит Бруклинският мост. Готови ли сте за предизвикателството? Проверете какво знаете и научете нови факти за любимите си места по света. Правила на играта: Картите се поставят на масата, а до тях се оставя пясъчния часовник. Играта започва с най-малкия участник. Той взима най-горната карта от тестето и обръща пясъчния часовник, защото разполага с 10 секунди да я разгледа. ... |