В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Магнитната игра "Околосветски полет" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън. Тя е предназначена за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играта е интересна, тъй като може да се играе по време на път, защото се състои от метална кутия, с магнитно игрално поле от вътрешната си страна, 4 магнитни пионки - самолети, рулетка със стрелка и зар. Правила на играта: Преди началото на играта всеки участник си избира пионка - самолет. Играта започва най-малкият сред тях. Останалите се редуват по часовниковата стрелка. Играчите се редуват да хвърлят ... |
|
Играта "Забавна география - 3 в 1" от "Bright Toys" е подходяща за учениците в 1. клас . В кутията малчуганите ще открият 42 карти с любопитни факти за континентите, океаните и моретата, езерата, островите, най-големите пустини и най-високите планини на Земята. Играта ще събуди любопитството на децата и по-забавен начин ще им помогне да научат основна и интересна информация за нашата планета. Освен това картите в комплекта са двуезични - на български и английски език. Правила на играта "Обиколи света!": В тази игра могат да участват 2 -ма играчи. Всеки от тях започва играта с 10 карти, а ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата могат да се упражняват в писането на букви, срички и думи. С първите картинки те ще си припомнят гласните, а в следващите ще започнат да изписват цялата азбука. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска . Изтривайте със суха материя. ... |
|
Аз се уча да смятам ... Образователна игра за правилното ориентиране на децата в дебрите на цифрите и четирите аритметични действия. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Кой казва, че ученето е скучно? То може да бъде приятно и забавно като всяка друга игра. Запомни лесно буквите с помощта на различни загадки и упражнения. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа 54 карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Играе се по следните правила: След като играч №1 нареди дума, например птица, която е петбуквена - за край поставя пул обърнат обратно. За всяка буква играчът печели по 10 точки. Обърнатият пул не носи точки. Обърнат пул се слага задължително след всяка дума. При невъзможност да е в края се слага на произволно място, но винаги до наредената дума. Желателно е кръстословицата да се реди в плътен ред без да се пресичат произволно свободни редове по хоризонтала и вертикала. Могат да се използват всякакви думи, които имат някакво значение. Позволено е в кръстословицата да се повтарят думи. Играч образувал дума, записва ... |
|
За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
Играчите трябва да избират между седем парчета адаптирани за създаване на изображението, което е показано на картата. Решението е на гърба на картата. Смята се, че Танграмът е измислен в Китай преди повече от 1100 години. Танграм е древна китайска логическа игра, вид главоблъсканица за подреждане. Състои се от 7 прости форми, наречени тани, които могат да бъдат подредени така, че да се получат различни фигури - на животни, хора, предмети. Някои приемат Танграма като логически пъзел, други - като пространствена игра, но за всички той е истинско мисловно предизвикателство, начин да се забавляваш и да се развиваш. Най- ... |
|
Всеки забавен риболов-игра тренира концентрацията и сръчността на малчугана. Е, със създаването на "Navy Loto" (по подобие на "Лото - Къща") от "Djeco" превръщат хващането на рибки в още по-полезна и забавна игра. Щом всеки път "риболовът" стартира, започва проверка на сръчността, но и забавно учене на цветове и цифри чрез търсене на съвпадения. Ако се питате как, всъщност отговорът се крие в помощта на рибките, които пристигат за "улова". В кутията има 24 дървени фигурки във формата на риби, всяка от които е в различен цвят и е с отпечатана цифра от едната страна. За ... |
|
Играта "От умен по-умен" може да се играе с до 4 участници, един от тях трябва да бъде господар на машината-главоблъсканица. Само той има право да мести ръчката и да разбърква темите и буквите. След като се падне определена тема и буква, всички играчи трябва да си намислят по една дума с тази буква и да хвърлят топче в купата, намираща се в горната част на играта. Играчът, чието топче попадне най-отдолу, трябва да отговори в рамките на 3 s. Победител в играта е този играч, който пръв даде 6 верни отговора. Пълните правила на играта "От умен по-умен" може да намерите в приложените инструкции. ... |