Занимателната лото игра на "Tactic" се състои от 4 игрални полета и 36 карти с изображения на числа и подове. Целта на играта е малчуганите да се научат да броят, да сравняват и да оформят представата си за еднакво и различно. В играта могат да участват до 4 -ма играчи, на възраст от 4 до 7 години. Как се играе: Игралните полета се разпределят между играчите, а малките карти се поставят с лицето надолу разбъркани върху масата. Първият участник избира една от малките карти и я показва на всички играчи, ако цифрата от картата съответства на броя плодове от неговото игрално поле, то той я запазва. По същия начин ... |
|
Комплектът "Научи английски език" от "Headu" е част от серията "Headu: Методът Монтесори" и се състои от 20 двустранни карти за подреждане. С тях детето ще може да подреди къща на 3 етажа, която е пълна с множество мебели и предмети. Всяка от картите изобразява различен предмет от другата си страна. Под предмета е написано и неговото наименование на английски език. Чрез играта с комплекта детето ще упражнява своята наблюдателност и съобразителност. Освен това ще научи да пише и произнася някои думи на английски език. За метода на Монтесори Революционен образователен метод - така би ... |
|
"Zig Zag" от "SmartGames" е портативна логическа игра, която може да се играе по 2 начина - да построиш пирамида от синята страна, или да направиш зиг-заг на бялата платформа. Струва ти се лесно? Пробвай се и разбери! Комплектът съдържа 9 пъзелови елемента, платформа с 2 страни и книжка с 80 предизвикателства (по 40 за всяка страна), както и техните отговори. ... |
|
Запозна се със Сиси и Фифо. Те обичат да играят в парка със своите приятели, да спортуват, да опознават животните и други. С играта "Играя и уча в парка" ще можеш да опознаеш по-добре двете деца и да им помогнеш с ежедневните задачи. Тя се състои от 50 карти с илюстрации и задачи, които ти ще трябва да изпълниш правилно. Върху тях може да рисуваш с маркер, а ако сбъркаш изтриването е лесно. Например ще можеш да помогнеш на Сиси да избере какво да облече за игра в парка. Но трябва да си много наблюдателен. Избери тоалета ѝ спрямо времето навън - дали е топло или студено. Или пък ще трябва да видиш какво ... |
|
Главоблъсканицата е част от серията "Smart", където ще откриете още игри по темата. ... Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, то главоблъсканицата от "Pino" е точно за теб! Комплектът се състои от 11 елемента за подреждане и основа за редене. Комплектът е изработен от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички фигурки, така че да си съвпадат? Тествай логическото си мислене и разбери! Основата за редене е с размери 9.5 x 10 cm. ... |
|
Цел на играта: Достигнете финала като отгатвате различни понятия. Как се играе? В играта могат да участват 2, 3 или 4 отбора, всеки с поне двама участника (възможна е и игра и само с трима души). Всеки отбор избира пионка и я поставя на стартовото поле. Отборът, който започва пръв избира един свой участник като първи играч, след което играчите се редуват последователно. Играчът изтегля карта от едната от трите купчинки с трудност 3, 4 или 5. Той трябва да обясни понятието от картата, чиито цвят съответства на полето от игралната дъска, на което се намира пионката на отбора му. Играчът има 10 секунди за да го запомни, ... |
|
Katamino е игра за построяване, която помага на децата да разберат основните принципи на геометрията. Многобройни пъзели с решения, които могат да бъдат изключително прости или изключително трудни. Katamino е необикновена и обичана игра за участници от всички възрасти и с всякакви умения. Призната с многобройни международни награди. ... Пентамино е фигура, която се състои от 5 поставени един до друг квадрата с поне една обща страна. Всяка от предложените 12 пентамино покрива 5 пространства на игралната дъска. ПЕНТА е група от няколко пентамино, които напълно попълват правоъгълника, който се образува от позицията на ... |
|
Европолия за деца е игра за деца от 5 до 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Полиция”, “Шанс”, “Банк”, “Зоопарк”, “Цирк”, “Кино”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в ... |
|
Скъпи родители и учители, това е игра с карти за деца от 3 до 7 години. В кутията ще намерите 50 броя карти. Върху всяка една е изобразено домашно или диво животно. Детето трябва да съобрази и да свърже голямото с малкото животно от един вид. На гърба на картите е дадена семейна двойка (тройка), за да може по-лесно да се разпознае кой родител до кое малко да се постави. Така малкото дете ще съчетае логическото мислене с концентрация, което ще му помогне да развие по-бързо умствените си способности. ... |
|
Най-забавната игра с карти, която ви гарантира часове на забавление. Изключително лесна за научаване и винаги с непредсказуем резултат, играта с картите "Уно" може дори да бъде образователна и да научи вашите деца да разпознават числата. Подарете си часове на забавление! Играй като следваш цветовете, номерата и използваш действието на всяка карта. Надпреварата е в това да оставиш всичките си карти. Когато останеш с една карта не забравяй да извикаш "Уно"! Как се играе? всеки участник тегли карта. Участникът с най-висок номер изтеглена карта раздава (участват само картите със символ число). ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |