За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Пригответе се да рисувате по нестандартен начин и да се забавлявате с образователната игра "Смешко" от Комсед. Тя включва вибриращ химикал Смешко с две нива на трудност, 2 маркера, 2 почистващи се дъски за рисуване, 150 карти (75 карти с предмети и 75 карти с описания), пясъчен часовник с продължителност 1 минута. Тествайте вашите рисувателни и познавателни умения. Работа в екип, въображение и творчество са ключа към това! Работете заедно, за да победите времето и да познаете рисунката, докато се спуквате от смях! Вибриращият химикал е с размери 6 / 14 / 6 cm и работи с 3 батерии 1.5 V AAA, които може да ... |
|
Детската игра "Църкащи и търсещи мишлета" от "Комсед" е подходящо забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 4-ма играча на възраст над 3 години. Комплектът се състои от 4 мишлета и 32 карти. Продължителността на играта е около 15 минути. Правила на играта: Започва най-младият участник, който си избира мишле. След това той трябва да си хареса карта, която да хване с носа на мишлето, а после да погледне долната ѝ част. Ако картата изобразява мишле със същия цвят като това на участника, или многоцветното мишле, тогава той поставя картата пред себе си. Ако мишлето е с друг цвят, ... |
|
С комплекта на "Noris" имате възможността да играете над 100 различни игри. Част от тях са едни от най-популярните класически игри като - "Не се сърди човече", "Дама", "Табла" и "Морски шах", а други като - "Мелница", "Скат", "Конни състезания" и "Птича сватба" пък са весели и забавни. Независимо дали сте на почивка, или навън вали и за децата е скучно вкъщи - с тези 100 игри скучното време веднага може да се изпари. Всичките игри са прибрани в картонена кутия, така че спокойно можете да ги поднесете като подарък. А след това ... |
|
Помагало за деца в детската градина. ... Детският комплект активни карти Още умни игри за най-малките от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти с различни забавни упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, противоположностите, размерите, числата и буквите. Всяка от ... |
|
Забавлявай се с магнитните игри от "The Purple Cow". В комплекта са включени две игри: Морски шах: Играе се от 2 човека. В опаковката има 10 големи магнита. Целта на играта е да се подредят еднакви форми - по хоризонтал, диагонал или вертикал. Всеки играч избира форма, с която да играе - Х или О. Всеки играч поставя своите магнитни форми в квадратчетата с цел да направи линия от три еднакви форми. 4 по ред: Играе се от 2 човека. В опаковката има 22 малки магнита. Целта на играта е да се поставят 4 еднакви по цвят магнитни форми - хоризонтално, вертикално или диагонално. Играчите се редуват при поставянето на ... |
|
Класическата игра Морски шах, пресъздадена от Bigjigs Toys ще зарадва малки и големи. Тя е подходяща както за игра у дома, така и за занимавка по време на път. Комплектът е изработен от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Той съдържа игрално поле и 9 пулчета с хиксчета и кръгчета - както се играе и класическата игра. Двамата участници се редуват в поставянето на елемент върху игралната дъска. Целта на играта е да блокирате ходовете на противника и първи да успеете да наредите три еднакви елемента един до друг по хоризонтала, вертикала или диагонала. ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
Комплектът от Клевър Бук е с образователен характер и е подходящ за деца в предучилищна група на детската градина. Той се състои от карти с противоположности, които трябва да се сортират по двойки. Играта с картите ще помогне на малчуганите да разберат както концепцията за противоположностите, така и да развият речевата си култура, въображението, координацията и логическото си мислене. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |