Пригответе се да рисувате по нестандартен начин и да се забавлявате с образователната игра "Смешко" от Комсед. Тя включва вибриращ химикал Смешко с две нива на трудност, 2 маркера, 2 почистващи се дъски за рисуване, 150 карти (75 карти с предмети и 75 карти с описания), пясъчен часовник с продължителност 1 минута. Тествайте вашите рисувателни и познавателни умения. Работа в екип, въображение и творчество са ключа към това! Работете заедно, за да победите времето и да познаете рисунката, докато се спуквате от смях! Вибриращият химикал е с размери 6 / 14 / 6 cm и работи с 3 батерии 1.5 V AAA, които може да ... |
|
52 образователни карти за обучението по история с образи на велики българи от създаването на България до Освобождението (от VII до XIX век). Историята на всяка държава се създава от ярки личности, които проправят пътя за останалите хора. От този комплект образователни карти детето се запознава с великите българи, които ще открива в учебниците по "Родинознание" и "Човекът и обществото" в 1. клас, 2. клас и 3. клас. За по-лесно овладяване на информацията картите са разделени на 5 групи от по 10 личности: "Ханове", "Царе", "Будители", "Герои" и " ... |
|
Помагало за деца в детската градина. ... Детският комплект активни карти Още умни игри за най-малките от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти с различни забавни упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, противоположностите, размерите, числата и буквите. Всяка от ... |
|
Къде живее къртицата? А орелът? А кой още живее в гората? ... Комплектът от "Клевър Бук" ще помогне на детето ви по забавен и интересен начин да разбере отговорите на тези въпроси, както и на още много. Той се състои от 15 карти, изработени от дебел картон. Върху тях са илюстрирани 30 картинки, от които то може да сглоби 10 пъзела. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта с картите, като задавате допълнителни въпроси. Така, малчуганът неусетно ще получи първите си знания за животните и къде живеят те. ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 х ... |
|
В кутията има 100 игри за света около нас - професиите, училището, часовника, природата и много други. Децата научават буквите по лесен и интересен начин. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Комплектът образователни карти Числата от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 52 карти с различни уравнения, цифри и знаци, чрез които да упражняват своите знания и умения по математика. Всяка карта е размери 7.8 x 12.8 cm. ... |
|
Комплект активни карти "Математически лабиринти" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата завършващи 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти с различни математически упражнения. Те ще трябва да съставят и решават задачи, за да намират път през различни лабиринти. Така по забавен и интересен начин, децата ще упражняват своите знания и умения по математика, освен това ще развият своята концентрация и логика. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите, а след това могат лесно да се изтрият написаното с помощта на суха кърпа. Всяка от картите е с ... |
|
Комплектът карти за игра "Азбуката" от "Клевър Бук" е подходящ за деца, които сега започват да учат буквите. Комплектът се състои от 30 карти с букви от българската азбука, 8 карти с повтарящи се гласни и 14 карти с лесни срички. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат да разпознават буквите и да съставят думи. Всяка от картите е с размер 12.8 x 7.8 cm. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |