Готови ли сте да тествате познанията си? Играта "Треска за думи" от "Zanzoon" ще предостави забавление на цялото семейство! Тя е изработена от пластмаса и е подходяща за деца над 7-годишна възраст. В нея могат да се включат от 2 до 4 участника. Конзолата разполага със светлинни и звукови ефекти, които се активират, когато играта бъде включена в работен режим. Играта има няколко нива на сложност - от лесно до трудно, които се настройват спрямо възрастта на участниците. Тя има цели 3000 въпроса на различни теми, които ще тестват вашите познания. Включете играта и бъдете готови. Разполагате с 1 тема, 1 ... |
|
Нали познавате това чувство, когато от смях ви заболява стомаха или ви потичат сълзите? Ако и на вас ви е любимо, то логическата игра "Развален телефон" от PlayLand е правилният избор. Тя се състои от поле-рулетка, показалец, 112 двулицеви карти, 6 тефтерчета, 6 молива с гумички и кубче за поставка на картите. Съберете семейство и приятели, и се уверете сами. Играта е предназначена за възрастни и деца над 8 години, в нея могат да участват от 3 до 6 играчи. Играта дава възможност за развиване на креативно мислене, творчески умения и бързи реакции. Не е необходимо да сте талантлив художник или да имате тълковен ... |
|
Тази игра на актьорство и предположения е проектирана с мисъл за децата. Най-добрата от всички традиционни парти игри, "Детски пантомими" от PlayLand има всичко необходимо за изпълнено с приятни емоции семейно забавление. Тя се състои от 112 карти с думи и действия, поле-рулетка, показалец, пясъчен часовник и правила на играта. Чрез актьорство и отгатване на лесни, но забавни пантомими, играчите печелят точки за три различни категории. Просто завъртете показалеца върху рулетката, изтеглете карта, обърнете пясъчния часовник и нека забавлението да започне! Играта е подходяща за деца над 8 години и развива ... |
|
Пригответе се да рисувате по нестандартен начин и да се забавлявате с образователната игра "Смешко" от Комсед . Тя включва вибриращ химикал Смешко с две нива на трудност, 2 маркера, 2 почистващи се дъски за рисуване, 150 карти (75 карти с предмети и 75 карти с описания), пясъчен часовник с продължителност 1 минута. Тествайте вашите рисувателни и познавателни умения. Работа в екип, въображение и творчество са ключа към това! Работете заедно, за да победите времето и да познаете рисунката, докато се спуквате от смях! Вибриращият химикал е с размери 6 / 14 / 6 cm и работи с 3 батерии 1.5 V AAA , които може да ... |
|
С тестето от Cartamundi вашето дете ще прекара часове в игра. Картите са с изображения на насекоми. В играта могат да се включат от 2 до 4 играча над 4-годишна възраст. Целта на играта е пръв да събереш всички карти, като се погрижиш насекомите да бъдат заловени. Правила за играта "Снап" Тестето от карти се разбърква и след това се разпределя по равно на всеки играч, като се раздава по една карта на всеки по посока на часовниковата стрелка, докато не свърши. След това играчите избират кой да започне първи и всеки един отваря по една карта от тестето си с лицето нагоре. Ако се случи да има две еднакви ... |
|
С картите от Cartamundi вашето дете ще може да развие своите творчески заложби. Комплектът съдържа 55 карти. Те са с изображения, показващи стъпка по стъпка как да се нарисуват различни предмети, животни и много други. ... |
|
Twister Air от Hasbro е интересна и забавна игра, подходяща както за забавление на цялото семейство, така и за купон с приятели. Комплекта се състои от 8 цветни гривни и стойка за телефон или таблет. Играта е подходяща за деца над 8-годишна възраст, като в нея могат да участват 2-ма играча. Завъртете се в шеметната надпревара на Twister Air и балансирайте тялото си, като движите ръцете и краката си на определеното от във въздуха място. Сканирайте QR кода в кутията, за да изтеглите и научите как се играе. Приложението ще ви помага да следите своите резултати и много други. Сложете цветните ленти на китките и глезените ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Каква шапка е сложил жирафът? Какъв подарък носи кенгуруто? Внимавай в картинката и отгатни! Правила на играта: Целта на играта е да запомните кое животно е изобразено на всяка една от изложените карти, каква шапка има и какъв подарък носи. Цветните карти са много забавни, но и едновременно изискващи концентрация и внимание от страна на участниците. Разбъркайте зелените карти и ги поставете в редица със символа надолу. Сега разбъркайте 25-те карти с картинки и ги поставете в колода, също с изображението надолу. Изтеглете най-горните шест от тях, наредете ги в редица, обърнете. Всеки от участниците трябва да ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |