50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
50 изтриваеми карти с маркер. ... В кутията има 100 кръстословици и над 500 думи за отгатване. Децата ще могат да играят, пишат и учат частите на тялото, дните от седмицата, месеците и още много други. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
20 игри + пъзел + маркер. ... Комплект карти, създаден специално за най-малките деца - от 2 до 4 години. На лицевата част на картите има 20 картинки и 20 въпроса. На гърба на картите има пъзел, с който децата ще затвърдят знанията си за различните превозни средства. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта, като задавате допълнителни въпроси. Картите в комплекта са 20, със заоблени ръбове, за да предпазят детските ръчички. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркер. Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
Играта е предназначена за най-малките. Съдържа 15 карти с 30 картинки, от които могат да се сглобят 10 пъзела. Детето играе с плодовете, зеленчуците и неусетно научава цветовете. ... |
|
Или едно перфектно разследване! ... 24 известни картини са били откраднати! Влезте в ролята на умели детективи и върнете картините обратно в музея, където е тяхното място. По време на игра всеки "детектив" ще трябва да проведе свое собствено разследване. Всеки играч ще трябва първо да се сдобие със схема на трезорите, в които са скрити картините, а след това ще трябва да намери кодовете, с които могат да се отключат различните трезори. Но в тази игра играчите не се състезават един с друг - играта продължава докато не бъдат намерени всички 24 картини, а в края на играта всички играчи побеждават като отбор. Играта ... |
|
Класическата игра "дженга" ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще извади кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил ... |
|
В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
"Европолия за момичета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |
|
Една игра, две, три... четири... девет, десет - ех, понякога запасът от идеи (и вашият, и този на децата) се изчерпва, нали? Представете си обаче, че в една кутия вкъщи имате побрани 25 различни игри. Е, едно от предложенията на PlayLand ви осигурява точно толкова възможности - 25 различни игри, сред които голям брой класически. Сред игрите в кутията са Дама, 21, Крепост, Бинго, Не се сърди човече, Пехота, Дубъл, различни игри с карти и още много други. Не се нуждаете от допълнителни неща, тъй като в комплекта е включено всичко необходимо за организирането на всяка една от игрите. Има 2 цветни игрални основи, 36 карти, ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |