| Таласъмите са много, но разликите - малко! Ще успееш ли да откриеш и трите еднакви таласъма преди всички други? "Открий таласъмите" от "PlayLand" е динамична и занимателна игра. Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 4 участника. Комплектът се състои от игрално поле, 56 карти, 12 пионки и правила. "Открий таласъмите" дава възможност на участниците да развиват концентрацията, паметта, вниманието и бързите си реакции. Целта на играта е да бъдат открити 3 еднакви таласъма от игралното поле възможно най-бързо. Участникът, събрал най-много точки, е  ...  | 
|  | 
| Тази игра на актьорство и предположения е проектирана с мисъл за децата. Най-добрата от всички традиционни парти игри, "Детски пантомими" от PlayLand има всичко необходимо за изпълнено с приятни емоции семейно забавление. Тя се състои от 112 карти с думи и действия, поле-рулетка, показалец, пясъчен часовник и правила на играта. Чрез актьорство и отгатване на лесни, но забавни пантомими, играчите печелят точки за три различни категории. Просто завъртете показалеца върху рулетката, изтеглете карта, обърнете пясъчния часовник и нека забавлението да започне! Играта е подходяща за деца над 8 години и развива  ...  | 
|  | 
| Понякога шахът се превръща в много повече от игра. Докато за едни предстоят първи стъпки в местенето на фигури и обмислянето на стратегически ходове, за други шахът вече е страст и любимо хоби. А за трети може да е дори и начин на живот, протичащ в турнири.  Комплектът от  Фантасмагория  е подходящ за всички почитатели на класическата настолна игра. Той се състои от игрално поле и 32 магнитни фигурки в бял и черен цвят. Игралното поле служи и за кутия за съхранение. Комплектът е с компактни размери, което го прави чудесен за игра както у дома, така и за ваканция или по време на път.  Размерите на кутията са 13.5 x 13.5 cm. ...  | 
|  | 
| Играйте на своята любима игра Бесеница, където и да се намирате. Комплектът от  Фантасмагория  се състои от кутия за съхранение, която играе роля на игрално поле, 8 магнита с частите от тялото, маркер с гъба и инструкции на български език. Кутията е изработена от метал и е с компактни размери. Играта е чудесен избор както за забавление у дома, така и за ваканция, или по време на път.  Кутията е с размери 13.5 x 13.5 cm.  Правилата на играта можете да прочетете в прикачения файл. ...  | 
|  | 
| Играта от  PlayLand  е подходяща за деца над 5-годишна възраст. В нея могат да участват от 2 до 6 играча. Тя се състои от 6 игрални табла, 36 жетона и фотоапарат играчка. Играта ще развие концентрацията, визуалната памет и бързите реакции на участниците.    Подготовка на играта:  На жетоните са изобразени различни персонажи, които съвпадат с тези, изобразени на полетата. Жетоните се разбъркват и се поставят с лице надолу, а фотоапарата - така че да бъде достъпен за всички участници. На всеки играч се раздава по 1 поле, което поставя пред себе си. В случай, че играта се играе от трима - на всеки играч се раздават по 2  ...  | 
|  | 
| Играта "Карибски пирати" от  PlayLand  е подходяща за деца над 5-годишна възраст. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като продължителността е 20 минути. Освен за развлечение, играта ще помогне на децата да направят първите си стъпки в математиката и изграждането на стратегии.  Пълните правила на играта "Карибски пирати" може да прочетете на гърба на кутията. ...  | 
|  | 
| Скъпи родители и учители, това е образователна игра за деца от 3 до 7 години. Комплектът включва 100 карти с изображения на буквите от българската азбука - печатни и ръкописни. Някои от тях се повтарят, за да може детето да нареди думички, в които има няколко еднакви букви. С помощта на тези карти то ще се научи да разпознава както печатните, така и ръкописните букви, а след това да съставя с тях различни думи и изречения. ...  | 
|  | 
| Играе се по следните правила:  След като играч №1 нареди дума, например птица, която е петбуквена - за край поставя пул обърнат обратно. За всяка буква играчът печели по 10 точки. Обърнатият пул не носи точки. Обърнат пул се слага задължително след всяка дума. При невъзможност да е в края се слага на произволно място, но винаги до наредената дума. Желателно е кръстословицата да се реди в плътен ред без да се пресичат произволно свободни редове по хоризонтала и вертикала. Могат да се използват всякакви думи, които имат някакво значение. Позволено е в кръстословицата да се повтарят думи.  Играч образувал дума, записва  ...  | 
|  | 
| Картите за бридж са изработени от текстуриран картон, благодарение на което се раздават и бъркат лесно. Те са със стандартните индекси за бридж и са с размери 8.8 x 5.7 cm. Подходящи са за белот, сантасе, пастра и други игри. ...  | 
|  | 
| Цел и възможности:    В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ...  | 
|  | 
| В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ...  | 
|  | 
| Подготовка за играта:  Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре.  Начало на играта:  Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако  ...  |