"Мамо, тате, какво означава този знак? А следващият?" Това са въпроси, които всяко дете задава, докато пътува с родителите си. Нека използваме това негово любопитство, за да го научим какво трябва и какво не трябва да прави, за да е в безопасност на улицата. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка, които не са включени в комплекта. ... |
|
Кой казва, че ученето е скучно? То може да бъде приятно и забавно като всяка друга игра. Запомни лесно буквите с помощта на различни загадки и упражнения. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа 54 карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Доминото е игра, която не излиза от мода и е забавна за цялото семейство. Тук вместо традиционните дървени плочки с цифри ще имате възможност да поиграете с усмихнатите животинки. Комплектувайте ги две по две, за да бъдете първият оставил всичките си плочки на масата. Освен правилата за игра на домино, децата ще се научат да разпознават и различните животни. Всяка от красиво анимираните плочки е с размери 6 x 3 cm. ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... Dixit е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в Dixit, трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност твоята карта е вярната. Как ... |
|
От дълбока древност до наши дни човекът, благодарение на своя ум и ръце, създава загадъчни и значими обекти. Тази игра ще ви запознае с 50 от тези чудеса, създадени от човечеството през хилядолетната му история. Строителят Филон от Византион определя древните 7 чудеса на света през || век пр.н.е. От тях до наши дни са се запазили само пирамидите в Гиза, Египет. Посредством карти и любопитни данни ще се запознаете с: Великата китайска стена, Глинената армия, Мачу Пикчу, Палмовия остров Джумейра и десетки други. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, ... |
|
52 забавни карти за игра ... "Смях карти" са по-различни - те са за цялото семейство - от най-малките до най-големите. Играта осигурява часове забавления и весел кикот. В кутийката ще намерите 52 карти с животни, както и много забавни игри за цялото семейство. Игри, които познаваме от нашето детство – опитали сме се да си ги припомним, като малко сме ги променили. Ако вие се сещате за още – споделете! Правила на играта: Картите се раздават между участниците, като остават пред тях на купчинки с лицето надолу. Първият участник тегли най-горната карта от своята купчинка и я обръща, следващият прави същото и ... |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта с магнитните карти развива уменията на децата да откриват и познават буквите, да съставят срички и думи. Да се запознаят с цифрите и математическите знаци и да извършват прости математически действия. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Предлаганите комплекти са съобразени с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. Кутията съдържа: В кутията са включени два самостоятелни комплекта магнитни карти. Първият е с букви. Той съдържа 37 букви с изображения, като някои букви се ... |
|
Играта развива познавателните комбинативни умения. Играе се отделно с талоните за плодчета и талоните за зеленчуци. Всички талони се обръщат с фигурките надолу. Предварително се отделят трите талона с надпис "Победител". Пръв започва най-младият играч. Всеки от играчите тегли по 6 талона от големия куп, които прибира към себе си, като се старае да не ги видят другите участници в играта. Останалите талони остават все така обърнати с фигурките надолу. Първият играч поставя пред себе си с лицето нагоре един от своите талони. Ако в процеса на играта се окаже, че играч няма в своите талони фигурки, отговарящи на ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |
|
Играта с рингове "Hoopla" на "Woodyland" ще донесе много забавни мигове на вас и вашите деца. Комплектът се състои от кръстосана основа, 9 колчета с цветен край и 5 въжени ринга. Целта на играта е ринговете да се хвърлят и да се уцели някоя от пръчките. Всяка от тях носи различен брой точки. Съберете най-голям брой точки и победете останалите играчи. ... |
|
Детската образователна игра от "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще се научи да събира и изважда с лекота до 20! ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с комплектът от 2 настолни игри "Не се сърди човече" и "Черен Петър", които са подходящи за малки и големи! Не се сърди човече В играта могат да участват от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли зарчето на цифрата 6. Пионките се придвижват напред с толкова хода, колкото показва числото на хвърления зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката ... |