Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с числата" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 4 до 6 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат числата от 1 до 10, различни логически задачи, игри за концентрация и моторика. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си по математика, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Комплектът от Клевър Бук е с образователен характер и е подходящ за деца в предучилищна група на детската градина. Той се състои от карти с противоположности, които трябва да се сортират по двойки. Играта с картите ще помогне на малчуганите да разберат както концепцията за противоположностите, така и да развият речевата си култура, въображението, координацията и логическото си мислене. ... |
|
Интересни и лесни рецепти, които да въвлекат децата в процеса на приготвяне на храната и последващото хапване. Комплектът се състои от 50 карти с рецепти и игри, и маркер с който може да ги играете. Маркерът се изтрива от картите със суха материя и те отново могат да се използват. ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 х ... |
|
Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Детската игра "Църкащи и търсещи мишлета" от "Комсед" е подходящо забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 4-ма играча на възраст над 3 години. Комплектът се състои от 4 мишлета и 32 карти. Продължителността на играта е около 15 минути. Правила на играта: Започва най-младият участник, който си избира мишле. След това той трябва да си хареса карта, която да хване с носа на мишлето, а после да погледне долната ѝ част. Ако картата изобразява мишле със същия цвят като това на участника, или многоцветното мишле, тогава той поставя картата пред себе си. Ако мишлето е с друг цвят, ... |
|
Комплектът от "Бит и Техника" ще зарадва всеки мъник. Той съдържа 20 цветово и цифрово обозначени двустранни карти с илюстрации, 4 магнитчета за дъска и книжка с въпроси и откъси от приказките - "Косе Босе", "Корабчето", "Заенце Баенце", "Под гъбата", "Трите прасенца", "Червената шапчица", "Трите мечки", "Дядовата питка", "Дядовата ръкавичка" и "Работна мецана". Освен това вътре ще откриете и код за онлайн достъп до аудио записите на приказките."Искам приказка" предлага 7 варианта за игра с общи въпроси ... |
|
Комплектът на "Клевър Бук" съдържа 50 гатанки и умни задачи, свързани с училище, математика, природа, логика, наблюдателност, форми, пространство и други. Той е подходящ за всички деца, които обичат гатанките. Използвайте приложения в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите маркери. Изтривайте със суха материя или гъба. Маркерът да се използва само върху картите. ... |
|
"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |
|
Интригуващо виртуално детско пътуване из целия свят! ... "Околосветско пътешествие за деца" е образователно-информационна игра, която е предназначена за деца на възраст между 5 и 8 години. Игралното ѝ поле се състои от карта на света, около която са разположени различните полета за игра. Преминавайки през част от тях, малчуганите ще трябва да отговорят на въпроси, свързани с държавите, в които ще "попаднат" по време на игралното си пътешествие или относно различни любопитни факти. Като например "Какво е синият кит? Най-голямото морско животно или най-голямото животно на планетата?" Или ... |