Комплектът карти за игра "Азбуката" от "Клевър Бук" е подходящ за деца, които сега започват да учат буквите. Комплектът се състои от 30 карти с букви от българската азбука, 8 карти с повтарящи се гласни и 14 карти с лесни срички. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат да разпознават буквите и да съставят думи. Всяка от картите е с размер 12.8 x 7.8 cm. ... |
|
Познаването на часовника е важно умение, което може да бъде трудно за нашите малки умници. Затова от "Клевър Бук" създават активни карти, с помощта на които децата ще се запознаят с понятията ден, час, минута и секунда. Ще могат да упражняват разпознаването на часовете, както на механичен, така и на електронен часовник. Комплектът се състои от 25 активни карти, маркер и книжка. В книжката децата ще могат да проследят един ден на Лили Пили и отново да играят с часовете и минутите. Всяка карта е с приблизителен размер 11 x 16 cm. ... |
|
С картите в комплекта от "Клевър Бук" детето може да играе не една, а цели четири игри! То може да нареди 10-те пъзела, като се ориентира по цвета на рамките, а може и да сортира картите по различни признаци: да събере всички предмети, всички ръце, както и числата от 1 до 10. Картите са подходящи за деца над 2 годинки. Те са изработени от специален дебел картон. ... |
|
Запозна се със Сиси и Фифо. Те обичат да играят в парка със своите приятели, да спортуват, да опознават животните и други. С играта "Играя и уча в парка" ще можеш да опознаеш по-добре двете деца и да им помогнеш с ежедневните задачи. Тя се състои от 50 карти с илюстрации и задачи, които ти ще трябва да изпълниш правилно. Върху тях може да рисуваш с маркер, а ако сбъркаш изтриването е лесно. Например ще можеш да помогнеш на Сиси да избере какво да облече за игра в парка. Но трябва да си много наблюдателен. Избери тоалета ѝ спрямо времето навън - дали е топло или студено. Или пък ще трябва да видиш какво ... |
|
Кой казва, че ученето е скучно? То може да бъде приятно и забавно като всяка друга игра. Запомни лесно буквите с помощта на различни загадки и упражнения. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа 54 карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
Играта е част от серията Уча и се забавлявам, където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователната игра "Букви, срички и думи - на български език" от издателство Посоки е подходяща както за деца, които тепърва се запознават с буквите, така и за деца, които вече започват да четат на български. Разработена е съвместно с психолози и педагози и има няколко варианта на играта, благодарение на което детето ще прекара времето си интересно и полезно. Степента на сложност можете да избирате сами според знанията на вашето дете. Игровите елементи са направени от напълно безопасни за здравето на вашето ... |
|
Пригответе се да рисувате по нестандартен начин и да се забавлявате с образователната игра "Смешко" от Комсед. Тя включва вибриращ химикал Смешко с две нива на трудност, 2 маркера, 2 почистващи се дъски за рисуване, 150 карти (75 карти с предмети и 75 карти с описания), пясъчен часовник с продължителност 1 минута. Тествайте вашите рисувателни и познавателни умения. Работа в екип, въображение и творчество са ключа към това! Работете заедно, за да победите времето и да познаете рисунката, докато се спуквате от смях! Вибриращият химикал е с размери 6 / 14 / 6 cm и работи с 3 батерии 1.5 V AAA, които може да ... |
|
Комплектът за игра "Формите" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела. Всяка фигура е представена от 3 карти, които децата трябва да свържат. Така под формата на забавна игра, те ще развият своето логическо и асоциативно мислене, наблюдателност и съобразителност. Картите са изработени от специален дебел картон и са подходящи за деца над 2 години. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Магнитната игра "Домовете на животните" от "The Purple Cow" е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Подходяща е за игра както вкъщи, така и по време на път, тъй като се състои от 20 магнитни елемента и метална кутия, която представлява магнитно игрално поле. Целта на играта е малчуганите да намерят дома на всяко от животните. Играта с комплекта ще помогне на детето да развие концентрацията, наблюдателността и фината си моторика. ... |
|
Играта "Научи за човешкото тяло" от "Thinkle Stars" е подходяща за деца над 4-годишна възраст. Състои се от 25 пъзелови елемента с различна големина и има повече от един вариант за игра. Всеки от вариантите е с образователен характер, което прави играта подходяща за деца в предучилищна група на детската градина. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играейки с комплекта, малчуганите ще развият своето въображение, координация, памет и фина моторика. Правила за играта "Познай, коя е тази част от тялото": Преди началото на играта в средата на масата се сглобяват и подреждат 5 -те ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |