Комплектът от "Bigjigs Toys" съдържа две класически игри - шах и дама, които спомагат развитието на логическото и интуитивно мислене, паметта, способността за планиране, концентрацията, креативността, самостоятелността и постоянството. Състои се от дървено игрално поле, 32 пула за дама и 32 фигури за шах. Игралното поле е с размери 28 x 28 cm и е изработена от дървен материал. ... |
|
Комплектът от "Cayro" съдържа две класически игри - шах и дама, които спомагат развитието на логическото и интуитивно мислене, паметта, способността за планиране, концентрацията, креативността, самостоятелността и постоянството. Състои се от сгъваема кутия, пуловете за дама и фигурите за шах. Кутията разполага с 2 игрални полета с метална повърхност и място за съхранение на фигурите. ... |
|
Предизвикайте себе си с логическите пъзели на "Eureka". Целта на играта е да разглобите и да сглобите отново фигурите. Комплектът съдържа 10 метални пъзела с 3 различни нива на трудност. ... |
|
Детската образователна игра на "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще научи азбуката, да чете и да пише на български език. За играта: Идеално ще бъде да се започне със 72 -те илюстрирани карти с картинки, а след това същите да бъдат съпоставени към лентичките с изписани върху тях думи. Първият звук тук играе важна роля, понеже всяка от тези лентички с изписани върху тях думи отговарят на някоя буква от азбуката. Различните видове звукове - гласни, съгласни и двугласни са обозначени с различни цветове. Със 140 -те букви в комплекта ... |
|
Играта "Кодови имена: Картинки" е подходящо забавление за цялото семейство. Тя е самостоятелна игра, която може да се играе и в комбинация с играта Кодови имена . Предназначена е за деца над 10-годишна възраст и в нея могат да участват до 8 играчи. Правила на играта: Играчите се разделят на два отбора. Всеки отбор има по един играч, който да е в ролята на координатор и знае местоположението на всички свои тайни агенти. Двамата враждуващи координатори седят от една и съща страна на масата. Останалите играчи, изпълняващи ролята на полеви агенти и сядат срещу своите координатори. Кординаторите подават на своите ... |
|
Играта "Призрачен замък" е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Времето за игра е между 25 и 40 минути. Играта е изработена от картон и пластмаса, и съдържа различни елементи за сглобяване на двуетажен призрачен замък. Кутията за съхранение влиза в ролята на игрално поле. Инструкциите в комплекта са на български език. В играта "Призрачен замък" влизате в ролята на изследователи на паранормалното. За съжаление сте успели да събудите отмъстителния призрак. Състезавайте се със семейството или приятелите си кой първи ще успее да избяга от клопката на ... |
|
Мемо играта от "Spin Master" ще забавлява вас и вашето дете с часове. Комплектът съдържа 48 карти с 24 еднакви картинки с героите от серията "Пес Патрул". Мемо игрите имат за цел да развиват детската памет и координация, докато ги забавлява. Начинът на игра е прост - картите се разбъркват с лицето надолу и се подреждат максимално равно. Детето трябва да ги обръща една по една, като връща обратно картинката с лице надолу. Когато открие карта, която вече е видял, трябва да се опита да разпознае коя е повтарящата се картинка, който вече е бил обърнат. Когато не успее да познае, и двете карти се обръщат ... |
|
Играта "Щуро камионче" ще тества вашата сръчност, концентрация и спокойствие, докато се забавлявате заедно с вашите приятели или семейство. Целта на играта е да наредите всичките си столчета върху движещото се камионче без да събаряте останалите. Бъдете внимателни, защото при първото грешно движение ще сте първият отпаднал. Камиончето е моторизирано и при стартиране се върти в кръг на равно разстояние от всички играчи. Цел на играта: Да станете първият играч, който ще е сложил всичките си столчета върху камиончето, без да събори останалите. Правила на играта: Всеки играч взима по 6 столчета от купчината. ... |
|
Тествайте точността и рефлексите си с аркадна игра "Hover Shot" от Ambassador . Тя включва електронна мишена с 5 дюзи, бластер, 6 меки стрелички, 12 топчета и лист със стикери. Въздушната струя в мишената поддържа топчетата в непрекъснато движение нагоре и надолу през дюзите. Целта пред вас е да се прицелите и да ги уцелвате с помощта на бластера с меки стрелички. Играта може да се играе както от един, така и от двама играчи, като е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Електронната мишена е с размери 35 / 7.7 / 29 cm. Тя притежава светлинни ефекти, които работят с помощта на 4 батерии 1.5 V C . Батериите ... |
|
"Монополи" от Winning Moves е една от най-популярните игри на бизнес тематика. Докато играят на нея участниците влизат в ролята на предприемачи, които купуват и продават имоти, а след това строят къщи и хотели. В края на играта, с малко късмет и стратегия, "най-богатият" сред тях става победител. А това специално издание на класическата игра ти дава възможност да опознаеш България. В "Монополи - България е прекрасна" ще можете да купувате някои от най-известните забележителности на страната ни - уникалните Стобски пирамиди, Националния дворец на културата, храм-паметника "Св. ... |
|
Захапката на Акулата от Goliath е интересна настолна игра, която ще тества рефлексите и уменията в риболова на играчите. Тя е подходяща за деца над 4-годишна възраст и в нея могат да участват от 2 до 4 играча. Комплектът се състои от акула, въдица, зар, цветни риби и инструкции. Можете ли да спасите рибката от захапката на акула? Правила за игра: Сложете акулата в средата на масата, поставете цветните рибки в устата ѝ и определете кой да започне първи играта. Участникът, който е на ход хвърля зара, за да разбере колко рибки трябва да спаси. След това използвайки въдицата си, трябва да се опита да извади рибките ... |
|
Играта съдържа: 63 цветни талона, поставени в плик Указания с правилата на играта Правила на играта: Всеки играч получава шест домино плочки Първият играч поставя плочка на масата След това останалите продължават като комбинират две идентични изображения Победител: Първият играч останал без плочки е победител. ... |