"Гледай си работата - Гениални мислители" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с гениалните мислители, които са променили историята със своите изобретения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Гениални мислители" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). ... |
|
Играта "Запомни цветовете" на "PlanToys" е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Тя развива наблюдателността, паметта и концентрацията на децата. Комплектът се състои от 12 дървени кубчета, разделени на 6 цвята по 2 от всеки и зар с цветове. Целта на играта е участникът да познае, къде са двете купчета с цвета, който се е паднал при хвърлянето на зара. Играта може да се играе както самостоятелно, така и от двама играчи. Победител е този участник, който събере най-много кубчета. Всяко кубче е с размери 0.5 / 7.1 / 0.5 cm. Зелената концепция на "PlanToys" Всяка играчка от "PlanToys& ... |
|
Играта "Светът на животните" от "Thinkle Stars" е забавна игра, със състезателен характер, която ще помогне на малчуганите да научат интересни факти за животните. Тя е подходяща за деца над 6-годишна възраст, в която могат да участват до 8 играчи. Състои се от игрално поле (42 x 30 cm), 8 пионки, 100 карти с въпроси за животните, 20 специални карти с йога упражнения и зарче. Правила на играта: Всеки играч си избира пионка, след това на масата се поставят картите с въпроси и тези с йога упражненията. После се поставя игралното поле и всички участници поставят пионките си на полето "Старт". ... |
|
Играта "Добра памет: Любими детски приказки" на издателство "Славена" ще помогне на вашето дете да развие своята концентрацията и памет. Комплектът се състои от 48 карти и е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Играта може да се играе самостоятелно или от няколко участника. Подобно на китайските пъзели, малчуганите трябва да обръщат по две карти и ако са еднакви да ги отделят. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този играч, който вземе най-много еднакви карти. Всяка карта е с размери 4.9 x 4.9 cm. ... |
|
Две забавни, класически игри в една кутия, които се играят на игрална дъска (двулицева). Не се сърди, човече Цел на играта: Да бъдеш първият играч, който ще обиколи с четирите си пулчета игралното поле и ги прибере в своята къща. Правила на играта: Всеки играч си избира ъгъл от игралното поле, след това взема четири пулчета, които съответстват на цвета на фона на избраната картинка. Пулчетата се поставят върху четирите позиции в центъра на всяка картина. Всички играчи хвърлят зарчето. Играчът, който хвърли най-голям зар започва играта. След това се играчите се редуват по часовниковата стрелка. Необходимо е играч ... |
|
Тези карти за игра, с гатанки в стихотворна форма и цветни рисунки стимулират въображението, паметта, мисловната дейност, бързата реакция и съзидателния дух на детето. Предложените два варианта на играта дават възможност на родителите и по-големите братя и сестри също да се включат в играта, като начин за полезно и забавно прекарване на свободното време. Комплектът съдържа: 16 карти с текстовете на 32 гатанки 32 карти с рисунка за всеки отговор 2 карти с правила на играта Правила на играта: Един от играчите, който знае да чете се определя за водещ. Той разпределя картите на две купчинки, в едната са гатанките, а ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Аз се уча да смятам ... Образователна игра за правилното ориентиране на децата в дебрите на цифрите и четирите аритметични действия. ... |
|
Направете вашата игра "Angry Birds - Action game" още по-предизвикателна като добавите нови елементи - червеното, жълтото и синьото пиле, момичето, прасето-цар, както и допълнителни кубчета! И след това смело ги запратете в действие! Всяко от блокчетата в комплекта е с размери 12 / 3.5 / 3.5 cm. ... |
|
Играта е подходяща за всички момичета или момчета, които се интересуват от мода и искат да изучат професията на дизайнера!"Стани най-добрият моден дизайнер!" е креативна игра, предназначена както за деца над 6-годишна възраст – момичета и момчета, така и за цялото семейство – родители, баби и дядовци. В играта могат да участват от 2 до 4 играчи. От старта до финала всички ще се забавляват истински, а младите участници ще научат основни понятия, стъпки и материали в областта на модата. Развитието на дизайнера в играта следва в определена последователност – от училищното обучение до самостоятелното израстване в ... |
|
Играе се по следните правила: След като играч №1 нареди дума, например птица, която е петбуквена - за край поставя пул обърнат обратно. За всяка буква играчът печели по 10 точки. Обърнатият пул не носи точки. Обърнат пул се слага задължително след всяка дума. При невъзможност да е в края се слага на произволно място, но винаги до наредената дума. Желателно е кръстословицата да се реди в плътен ред без да се пресичат произволно свободни редове по хоризонтала и вертикала. Могат да се използват всякакви думи, които имат някакво значение. Позволено е в кръстословицата да се повтарят думи. Играч образувал дума, записва ... |