Детските карти "Игри с думи" от "Клевър Бук" са едно забавно предложение за вашето дете. Докато играе, детето ще упражнява логиката и съобразителността си и същевременно ще научи какво е синоним, омоним, палиндром. По този начин детето ще се забавлява и учи едновременно. В комплекта има маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, който след това може лесно да изтриете. ... |
|
Забавлявайте се с принцеса Емма и рицаря Виктор с активните карти за игра от Клевър Бук . Картите ще бъдат един чудесен подарък за вашето дете, с който ще упражнява писане, откриване на думи, събиране и изваждане. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Комплектът карти за игра "Азбуката" от "Клевър Бук" е подходящ за деца, които сега започват да учат буквите. Комплектът се състои от 30 карти с букви от българската азбука, 8 карти с повтарящи се гласни и 14 карти с лесни срички. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат да разпознават буквите и да съставят думи. Всяка от картите е с размер 12.8 x 7.8 cm. ... |
|
Комплектът игри включва: Пепеляшка Хищникът Точно попадение Людо Монета Затвори цифрите Касичка Шестица Седмица Осмица Деветка Фофан Седмица Асо Сико Вярваш - Не вярваш Бонжур мадам Късметлия 101 Бинго със зар Залог ... |
|
За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
Колко е 4 x 3? 12 е, нали? А 4 x 9, я кажи? Бързо го сметни и отговора намери! Да умножаваш и да играеш – странничко звучи, но истина е да знаеш. Със забавна математика всички ще омаеш! Трудни за едни и скучни за други. Дали задачите по математика може да се превърнат в игри? Звучи, невероятно, нали? С тази образователна игра на „ Woodyland “ ученето на таблицата за умножение ще бъде голямо забавление. Участвай в играта заедно с татко, с мама или пък с приятелче на гости у дома. Подредете дървените плочки на масата от цветната им страна. Върху всяка от тях има по една задачка за умножаване на две числа. Щом обърнете ... |
|
“Седем плочки на умението” - това означава думата “танграм” на китайски. Смята се, че играта е възникнала именно в Китай преди повече от 1100 години. Състои се от седем елемента с геометрични форми (2 малки триъгълника, 2 големи, 1 среден, 1 успоредник, 1 малък квадрат), наречени “тани”, които при подходящо подреждане образуват квадрат. Таните на "Andreu Toys" са изцяло изработени от дърво с дебелина около 2 cm, подредени в дървена кутия с прозрачен капак и с включен към тях комплект от 27 карти с изображения. Целта на играта е да се редят различни фигури, показани като черен силует на картите, но при условие, ... |
|
Класическата игра „дженга“ ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще сложи кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил кулата. ... |
|
|
|
Микадо
Woodyland
|
Цена: 14.50 лв. |
|
|
|
Микадо е игра, идеална за развиването на двигателните умения на децата. В комплекта е включена дървена кутия за съхранение. Любима игра, с която ще се забавляват с часове, не само децата, но и възрастните. Правила: Вземете пръчките в ръка, така че краищата им да се допират до масата. Отворете си ръката изведнъж, така че пръчките да паднат върху масата, образувайки кръг. След това играчът трябва да се опита да взима пръчици с пръсти, така че да не помести нито една от останалите пръчки. Когато Микадо или Мандарин бъдат взети могат да се използват за повдигане или подхвърляне на другите пръчици. Ако друга пръчица се ... |
|
Три забавни игри, които ще помогнат на малкото дете да развие способностите си да различава цветовете, формите и да подобри паметта си. Игра на цветове: Хвърлете цветното зарче и бъдете първият играч, който ще събере по една карта от всеки цвят. Всеки играч си избира превозно средство и го поставя пред себе си така че да е видима страната с цветните правоъгълници. Цветните правоъгълни карти се поставят с цветната страна нагоре. (Картите с пътниците, както и колелото на късмета, не се използват в тази игра.) Първият играч започва играта като хвърля шареното зарче. След като види кой цвят се е паднал, той трябва да ... |
|
Да научим децата си на важни правила и норми на поведение, е основно задължение на всеки родител. Едни от тях са правила за движение по пътищата. Безопасното движение е начин да съхраним живота на нашите деца, както и собствения си живот. И като пешеходци и като шофьори ние имаме своите права и задължения. Играта Безопасност от PlayLand дава възможност на малчуганите да научат кой знак какво означава и какви предимства или ограничения дава на пешеходци и автомобилисти. Като играят и отговарят на въпроси на различните нива, пешеходците и автомобилистите получават ценни знания и умения как да реагират в определени ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |