Комплектът активни карти "Аз обичам България" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 1. клас. С тяхна помощ малчуганите ще научат интересни факти от историята на България, ще се запознаят с велики владетели и български герои, ще научат повече за природните забележителности, култура и народно наследство. От лицевата страна на всяка карта има интересна информация и картинка, а на гърба - забавна игра, която ще помогне на децата да затвърдят или допълнят знанията си. Освен това в кутията има и малки карти с въпроси, с които цялото семейство ще може да играе. В комплекта е включен и маркер, ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |
|
Организирайте си забавно състезание в парка с детския комплект от игри на Battat! Той е подходящ за активни малчугани над 5-годишна възраст. Състои се от 3 различни вида активни игри, включващи 4 чувала за скачане, 4 цветни ластика, 4 лъжички и 4 яйца. Състезанията могат да се провеждат в какъвто ред желаете, а активностите са прости и имат за цел да развиват детската активност, физика, координация и баланс. Чувалите и ластиците са текстилни, а лъжичките и яйцата са от пластмаса. Чувалите имат дръжки, с които да е по-удобно да се държат по време на скачане, а ластиците се залепват за крачетата посредством велкро. ... |
|
Ако детето ви иска да го заведете на весел риболов, може и да не пътувате надалече, а само да имате комплекта за детски риболов. В него ще откриете въдица с кукичка, с която може да "уловите" рибка, омар или делфин. Играта стимулира въображението, прецизира движенията и забавлява малките рибари. ... |
|
Създавайте изречения от произволно избрани думи и практикувайте граматичните правила с образователната игра на английски език Full Stop. Научете се да разпознавате части на речта и части на изречението (подлог, глагол, прилагателно, предлог, допълнение)! Изграждайте изречения, използвайки правилния ред в утвърдителния, отрицателния и въпросителния начин на глагол! Практикувайте внимателно и съзнателно използване на сегашно просто и сегашно продължително време! Затвърдете английския си речник и граматика с образователната игра Full Stop. Играта е разработена спрямо критериите на езиковата рамка за ниво A2 - B1. Как се ... |
|
Децата могат да подобрят своите умения, докато се забавляват и играят. Те ще имат възможността да обогатят познанията си по различни образователни предмети, докато отговарят на интересни въпроси. Картите са подходящи за деца в начален етап на обучение и за изработени с шрифт Адис. Целта на играта е малчуганите да отговарят правилно на въпросите от картите. Ако отговорят на всички въпроси на една карта, печелят 1 точка. Победителят е този, който има най-много точки в края на играта. Дайте шанс на учениците да се учат чрез игра, докато развиват своето логическо мислене, креативност, знания, комуникация и езикова култура. ... |
|
Докажете, че имате брилянтни ораторски умения с играта от Ludic. В кутията са включени 42 тематични карти, карта със структура на дискусия, 2 дъски, карта с резултати и 2 изтриваеми маркера. Целта на играта е да убедите опонента си и да му докажете, че сте прави. Тематичните карти засягат различни идеи като "Най-добрият спорт е футбол", "Нуждаеш се само от социални мрежи, за да си информиран", "Правилно е да избираш приятели на база външния им вид" и други. Единият от играчите трябва да защити тезата, а другия да я обори с твърдения и факти. Участниците могат да запишат мислите си ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Образователните карти от "Клевър Бук" са предназначени за деца над 8 години и съдържат повече от 150 математически игри с умножение и деление. Благодарение на тях децата ще научат по забавен и интересен начин таблицата за умножение, как да делят с лекота и какво значи пъти повече и пъти по-малко. Картите се изтриват лесно със суха кърпичка или гъба, и могат да бъдат използвани отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в България, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “ ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |