Изпробвайте уменията си на изкусен рибар и примамете водните обитатели с въдицата, така че сами да се закачат на нея. Поканете свои приятели и направете играта още по-забавна. Играта "Риболов" е подходяща за деца над 3-годишна възраст. С нея малчуганите ще тренират своята концентрация, ловкост и бързина. Комплектът се състои от игрално поле, цветно зарче, 9 фигурки на морски обитатели и 2 въдици. Елементите са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа, а на краищата на въдиците има вградени магнити, с които да се ловят фигурките. Идеята на играта е участниците да хвърлят цветното зарче и да ... |
|
Класическата "Дженга" се състои от 54 цветни дървени блокчета и зарче със същите цветове. Тя е подходяща за малчугани над 3-годишна възраст и в нея могат да се включат 2 или повече участници. Дженгата се играе лесно - първо се подреждат блокчетата по цветове едно над друго по три, като във всеки ред елементите трябва да са перпендикулярни на предния. След това играчите се редуват да хвърлят зарчето и да извадят внимателно блокче със същия цвят и да го сложат най-отгоре. Целта на играта е кулата да се построи колкото се може по-висока. Губи играчът, който я бутне. Всяко от цветните блокчета е с приблизителна ... |
|
"Спаси гората" е част от серията "Пес патрул", където ще откриете още продукти и аксесоари по темата. ... О не, в гората е избухнал пожар! Ще помогнеш ли на Маршъл да го изгаси? Комплектът от "Spin Master" е забавна детска игра. Тя е подходяща за малчугани над 4-годишна възраст и могат да се включат от 1 до 4 участника. Комплектът се състои от фигурка на Маршъл, 4 горски карти, 20 "огънчета", стойки за огънчета, въртяща се дъска със стрелка и инструкции на български език. Да вървим да загасим пожара! Как се играе: Играта ще изиска от вас да работите в екип, за да успеете да ... |
|
Играта от PlayLand е подходяща за деца над 5-годишна възраст. В нея могат да участват от 2 до 6 играча. Тя се състои от 6 игрални табла, 36 жетона и фотоапарат играчка. Играта ще развие концентрацията, визуалната памет и бързите реакции на участниците. Подготовка на играта: На жетоните са изобразени различни персонажи, които съвпадат с тези, изобразени на полетата. Жетоните се разбъркват и се поставят с лице надолу, а фотоапарата - така че да бъде достъпен за всички участници. На всеки играч се раздава по 1 поле, което поставя пред себе си. В случай, че играта се играе от трима - на всеки играч се раздават по 2 ... |
|
Играта "Карибски пирати" от PlayLand е подходяща за деца над 5-годишна възраст. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като продължителността е 20 минути. Освен за развлечение, играта ще помогне на децата да направят първите си стъпки в математиката и изграждането на стратегии. Пълните правила на играта "Карибски пирати" може да прочетете на гърба на кутията. ... |
|
Децата ще опознаят света с играта от Thinkle Stars. Тя разполага с над 280 илюстрации на държави, реки, езера, растения, животни, популярни забележителности, спорове, паметници, обичаи и храни. В кутията са включени зарче, карти за игра и географска карта. Картите имат надписи, които съответстват на тези на картата. Всеки надпис отговаря на конкретна страна от зарчето. Когато малчуганите изтеглят карта, трябва да хвърлят зара и да намерят посоченото на картата. Играта може да се играе от 2 до 4 играчи. ... |
|
Забавлявайте се с играта от Asmodee. В кутията са включени шестоъгълни карти, които имат по 10 символа и са очертани в различни цветове. Целта е да намерите 4 от тях в един и същ цвят с общ символ. Играта може да се играе 2 до 8 играчи както самостоятелно, така и в отбори по двама. Приблизителната ѝ продължителност е 15 минути. Победителят е този, който пръв подреди картите си в линия, колона или диагонал. Развийте вашата визуална памет, логика и наблюдателност. Как се играе? Картите се поставят на масата. Всеки играч или отбор трябва да намери 4 от тях от един и същ цвят с общ символ. След това картите трябва ... |
|
Игрите са възможни през всеки сезон, нали? Сиси и Фифо със сигурност успяват да открият забавления, независимо от времето. С комплекта активни карти от Клевър Бук децата ще научат повече за четирите сезона, ще решават логически задачи, ще развиват наблюдателността и съобразителността си. Докато играе с комплекта детето ще развива своето въображение, креативност, логика, наблюдателност и концентрация. Използвайте приложения маркер в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите карти. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Комплектът на Клевър Бук се състои от 30 мемори карти с цветовете и формите. Той е подходящ за деца над 2-годишна възраст. Чрез играта с картите децата ще научат 10 фигури, ще развият своята памет и логическо мислене. Те са изработени от твърд картон и са подходящи за дълга игра. Размерите на една карта са 6.1 x 7.3 cm. ... |
|
Всички деца обичат животните! С картите от Клевър Бук малчуганите ще научат повече за тях. Те включват 100 игри, чрез които децата ще подобрят своята наблюдателност, концентрация и логиката. Върху картите може да се пише с маркер, който е включен в комплекта или с маркер за бяла дъска, който се предлага отделно. След игра картите могат да се почистят със суха материя. Размерите на една карта са 9.8 x 15.4 cm. ... |
|
Градът е място, пълно със забавления, нали? Децата ще играят у дома, в магазина, в библиотеката, в парка. Ще се разхождат из улиците и ще спазват правилата за безопасност. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Тръпката от една истинска ескейп стая в едно тесте карти! ... Машина на времето е джобна ескейп стая, която можете да играете с приятелите си. Комплектът от Фантасмагория е подходящ за деца над 12-годишна възраст. В играта могат да се включат от 1 до 6 участници, а времетраенето е 120 min. Комплектът включва кутия за съхранение и 60 карти за игра. Не са ви нужни правила, всичко, което трябва да знаете за играта, се намира в картите! Доктор Тайм иска да провери уменията ви, за да подбере най-добрите сред вас за следващия си проект. Докато ексцентричният учен обяснява проекта си, той случайно натиска едно копче: ... |