Комплектът на Пух се състои от 30 двустранни карти, на които от едната страна е представена печатната буква, а на гърба - ръкописната и нейните елементи, посоката и начина на изписване. Всичко това е поднесено по забавен и атрактивен начин. Без притеснения детето може да изписва и изтрива многократно написаното, използвайки приложения маркер. ... |
|
С играта на Headu вашето мъниче ще развие уменията си по един забавен начин. Тя се състои от 2 къщички за изграждане на изречения, 25 части с думи за създаване на изречения, триещ се маркер, 10 пъзела, 5 плочки за писане, 2 бели дъски за рисуване и инструкции. С помощта на пъзелите, детето ще може да подреди различни картинки на животни, предмети, превозни средства и други. Към всяка картинка трябва да се добави изречение, което отговаря на съответното действие или сюжет. По този начин, детето може да използва включените думи и маркер, за да напише изреченията. С помощта на дъските за рисуване, вие също ще можете да се ... |
|
С играта от Viga Toys вашият малчуган ще се запознае с геометричните фигури по един забавен начин. Тя се състои от 35 плочки и 2 зарчета. Пет от елементите са с 5- те основни геометрични фигури - кръг, триъгълник, квадрат, правоъгълник и трапец. Останалите части представляват изображения. Играта може да се играе както самостоятелно, така и с приятели. Когато е с компания, целта на играта е да бъдеш първия събрал всички плочки с картинки, отговарящи на геометричната фигура, която имате. ... |
|
Мемо играта на Galt ще забавлява вас и вашето дете с часове. Комплектът съдържа 120 броя карти с 60 еднакви картинки, изобразяващи различни фигури. Мемо игрите имат за цел да развиват детската памет и координация. Размерът на картите е 5.5 х 5.5 cm. Правила на играта Картите се разбъркват с лицето надолу и се подреждат максимално равно. Детето трябва да ги обръща една по една, като връща обратно картинката с лице надолу. Когато открие картинка на фигурка, която вече е видяло, трябва да се опита да разпознае коя е повтарящата се карта, която вече е била обърната. Когато не успее да познае, и двете карти се обръщат ... |