Кой ще спаси зебрата от нещастната ѝ съдба! Играта - Бесеница от "The Purple Cow" се играе от 2 или повече човека. Единият играч трябва да бъде "екзекутора", а другия играч трябва да познае думата. Как се играе: Първият играч избира една дума (или кратка фраза до 3 думи) и поставя празни бели магнити за всяка буква в полето от металната кутия "Разпознати букви". Отделните думи трябва да се разделят с по-голямо разстояние една от друга или да се разположат на отделни редове. Останалите играчи се редуват да познават буквите от думата. Ако има позната буква в думата, то първия играч ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Забавлявайте се с принцеса Емма и рицаря Виктор с активните карти за игра от Клевър Бук . Картите ще бъдат един чудесен подарък за вашето дете, с който ще упражнява писане, откриване на думи, събиране и изваждане. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
"100 игри с добри дела" от "Клевър Бук" е чудесна игра, която учи вашето дете да върши добрини. В комплекта има 100 игри, с които детето ще помага на близки и непознати хора, ще се грижи за природата, ще учи "вълшебните думички" и най-вече ще се забавлява. С тези игри детето развива въображението, концентрацията и логиката си. В комплекта има маркер за нанасяне на отговорите върху картите, който след това може лесно да изтриете. ... |
|
Забавното домино от "Театър "Пан"" ще помогне на малчуганите да научат английската азбука и животните, докато се забавляват. Състои се от 45 дървени плочки с двустранно лице - от едната си страна имат лепенка със съответна буква от азбуката написана печатно, а от другата лепенка с картинка на животно и буквата написана ръкописно. Някои от буквите се повтарят, за да може играещите да пишат думи и дори кратки изречения. Размерът на плочка е 5 х 2.5 cm. В комплект с доминото ще намерите листовка с правила на 10 забавни и интересни игри: Подреди азбуката Кое животно е най-бързо, най-голямо и най-силно? ... |
|
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите от типа "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3- ... |
|
58 активни карти + 2 маркера и стикера. ... Логика, съобразителност, въображение... Кое дете не иска да е детектив? Тони и Лили го желаят много силно и затова ще се опитат да заслужат званието "Млад детектив". Те трябва да впрегнат цялата си съобразителност и наблюдателност, за да предотвратят престъпленията и да заловят престъпниците Крис и Ана. Решавай загадките с тях! Комплектът е предназначен за деца между 5 и 9 години и съдържа 90 игри. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска . ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска . Изтривайте със суха материя. ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с този луксозен дървен комплект настолни игри за малки и големи! Открийте колко разнообразни и интересни игри можете да играете на вече познатите полета за Шах, Табла, Не се сърди човече и Дама, като добавите няколко карти, зарчета или пионки. Дървената кутия с кадифено покритие прави комплектът удобен за съхранение и подходящ за игра навън и при пътуване. В комплекта ще откриете принадлежности за следните игри: Шах Табла Не се сърди човече Дама игри с карти Крибидж Домино Морски шах игри със зарчета Пуловете за игра са с диаметър 1 cm. В комплекта има подробни ... |
|
Децата познават емоциите, но не винаги могат да ги назовават. Но те забелязват, че ако няма уста и усмивка, очите говорят. И знаят също, че усмивката е щастието, което е под носа ни! Този комплект на "Apli Kids" не само ще донесе на децата приятни емоции, но и ще им помогне да изразяват и назовават чувствата - за да разбират себе си и да зачитат другите. Емоциите буквално имат притегателна сила, защото са изобразени нагледно с магнитчета. Комплектът включва шаблони за подреждане - десет личица, всяко от които с характерно изражение. Всяко лице се състои от три магнитни части, които могат да се разместват. Тук ... |
|
Светът е станал доста тесен в "Small World". Има прекалено много раси, населяващи вашите земи – земи, завещани ви от предците с надеждата да построите империя, която да властва над целия свят. Трябва да си изберете комбинация от Раса и Специално Умение и възползвайки се от уникалните особености на расата и уменията си да завладеете околните региони и да натрупате Победни Монети. Както се досещате, това най-често ще става за сметка на съседите ви. Разполагайки войски (плочки на расата ви) в различните региони, и завладявайки околните земи, в края на всеки ход вие трупате Победни Монети за всеки регион, който ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |