Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |
|
Кой казва, че ученето е скучно? То може да бъде приятно и забавно като всяка друга игра. Запомни лесно буквите с помощта на различни загадки и упражнения. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа 54 карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Доминото е игра, която не излиза от мода и е забавна за цялото семейство. Тук вместо традиционните дървени плочки с цифри ще имате възможност да поиграете с усмихнатите животинки. Комплектувайте ги две по две, за да бъдете първият оставил всичките си плочки на масата. Освен правилата за игра на домино, децата ще се научат да разпознават и различните животни. Всяка от красиво анимираните плочки е с размери 6 x 3 cm. ... |
|
"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |
|
Четири парчета в една и съща форма са хлабаво сключени, за да образуват този пъзел. Всички са хлабави и изглежда, че ще е лесно да се разделят, но пъзелът от никъде не издава как да стане това. Трикът е да не се напрягате да мислите прекалено много, но трябва да освободите ума си и да го успокоите като приемете предизвикателството. Пъзелът е дело на американския дизайнер на пъзели Брам Коен. Темата е "хлабав". Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. Играта е опакована в красива картонена кутия. ... |
|
Пъзелът прилича на кубовидна бучка с дупка в нея, но в същност се състои от две завити идентични части и трябва да опитате да ги разделите чрез плъзгане и завъртане. Въпреки че парчетата имат прави ъгли, те могат да се завъртат по неочаквани начини, правейки собствените си движения доста интригуващи. Дизайнер на пъзела е Еди Нагата от Япония, а темата е "завъртания". Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. Играта е опакована в красива картонена кутия. ... |
|
Активност на път, през лятото, в свободното време! Игра за малкото дете, но и за цялото семейство! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
От дълбока древност до наши дни човекът, благодарение на своя ум и ръце, създава загадъчни и значими обекти. Тази игра ще ви запознае с 50 от тези чудеса, създадени от човечеството през хилядолетната му история. Строителят Филон от Византион определя древните 7 чудеса на света през || век пр.н.е. От тях до наши дни са се запазили само пирамидите в Гиза, Египет. Посредством карти и любопитни данни ще се запознаете с: Великата китайска стена, Глинената армия, Мачу Пикчу, Палмовия остров Джумейра и десетки други. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, ... |
|
"В края на 19-ти век, във Великобритания бушува мания по пъзелите. Успях да събера няколко пъзела от този период от пазара на бълхите, въпреки че бяха доста рядко срещани. Базиран на пъзел, който се появява отново по-късно в Америка, този пъзел успешно се възроди в нова форма. Ключовата част в този пъзел е "звездата", която трябва да бъде освободена от змията, която я заобикаля, стига звездата да не беше толкова упорита при завръщането в нея."Нобуюки Йошигахара Целта на играта е да се разглоби пъзела и след това отново да се сглоби. Играта е опакована в красива картонена кутия. За пример щракнете ... |
|
В кутията има 100 игри за света около нас - професиите, училището, часовника, природата и много други. Децата научават буквите по лесен и интересен начин. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Играта Българските думи има състезателен характер и образователна насоченост. Окомплектовката й дава възможност да играят няколко поколения, което създава условия за обмен на голямо количество думи. Малките деца ще образуват думи и ще съставят изречения с желание. Най-добрият начин да запознаете вашето дете с магията на българския език. Правила на играта: Талоните се разделят между играчите по равно. Играчите теглят и подреждат на поставките по 10 букви. Първият играч нарежда първата дума задължително през квадратчето "Старт" хоризонтално или вертикално. Колкото букви постави на полето толкова си тегли от ... |