50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска . Изтривайте със суха материя. ... |
|
Настолната образователна игра "Topologix" на "Djeco" e едно забавно предизвикателство. Тя е предназначена за деца на възраст от 4 до 6 години. - Хей, къде се скри жабката? - Тя е в къщата. - А къде е мишката? - Тя е в кофата. Играйте със своя малчуган като му задавате такива въпроси. С Ваша помощ детето ще може по-лесно да открие 5-те животни скрити в таблата. След като ги намери му помогнете да отбележи правилните им места на полето, като трябва да ги съобразите с картинките на животните. Животните които участват са мечка, котка, жаба, птица и мишка. Играта е чудесно предизвикателство за ... |
|
Играта "От умен по-умен" може да се играе с до 4 участници, един от тях трябва да бъде господар на машината-главоблъсканица. Само той има право да мести ръчката и да разбърква темите и буквите. След като се падне определена тема и буква, всички играчи трябва да си намислят по една дума с тази буква и да хвърлят топче в купата, намираща се в горната част на играта. Играчът, чието топче попадне най-отдолу, трябва да отговори в рамките на 3 s. Победител в играта е този играч, който пръв даде 6 верни отговора. Пълните правила на играта "От умен по-умен" може да намерите в приложените инструкции. ... |
|
Децата познават емоциите, но не винаги могат да ги назовават. Но те забелязват, че ако няма уста и усмивка, очите говорят. И знаят също, че усмивката е щастието, което е под носа ни! Този комплект на "Apli Kids" не само ще донесе на децата приятни емоции, но и ще им помогне да изразяват и назовават чувствата - за да разбират себе си и да зачитат другите. Емоциите буквално имат притегателна сила, защото са изобразени нагледно с магнитчета. Комплектът включва шаблони за подреждане - десет личица, всяко от които с характерно изражение. Всяко лице се състои от три магнитни части, които могат да се разместват. Тук ... |
|
Развихри въображението си със "Story Cubes: Original"! Забавната игра за разказване на истории се състои от 9 зарчета с картинки. Намери подходяща равна повърхност - бюро или маса, и хвърли зарчетата. Разгледай картинките, които са се паднали, поеми си дълбоко дъх и започни своята история. Разбира се, първите ти думи трябва да са "Имало едно време...". Зарчетата са подходящи както за соло игра, така и за компания. Единственото условие е това всички картинки да се включат в историята. Играчите могат да си измислят собствени правила и дори да си записват вече разказаните истории. По-напредналите играчи ... |
|
Развихри въображението си със "Story Cubes: Опасност"! Забавната игра за разказване на истории се състои от 9 зарчета с картинки на тема "извънредни случаи". Намери подходяща равна повърхност - бюро или маса, и хвърли зарчетата. Разгледай картинките, които са се паднали, поеми си дълбоко дъх и започни своята история. Разбира се, първите ти думи трябва да са "Имало едно време...". Зарчетата са подходящи както за соло игра, така и за компания. Единственото условие е това всички картинки да се включат в историята. Играчите могат да си измислят собствени правила и дори да си записват вече ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с буквите" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни логически задачи и игри свързани с буквите и тяхното изписване. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Играта "Морска битка" включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, оранжеви и бели топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 4-годишна възраст. Правила на играта: Играчите поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" или "улучи". Играчът, направил удара, маркира съответното поле - например "C3" върху своя план с ... |