В комплекта от Клевър Бук ще откриете 52 карти с над 100 увлекателни задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Децата ще решават логически предизвикателства, ще се ориентират по координатна система, ще намират скрити обекти, ще проследяват пътеки и ще тренират наблюдателността си чрез забавни и илюстрирани мисии. Картите са изработени така, че лесно се изтриват и могат да се използват многократно. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска, а изтриването се извършва със суха материя. Комплектът подпомага развитието на концентрацията, логическото мислене, ... |
|
Комплектът карти за игра "Азбуката" от "Клевър Бук" е подходящ за деца, които сега започват да учат буквите. Комплектът се състои от 30 карти с букви от българската азбука, 8 карти с повтарящи се гласни и 14 карти с лесни срички. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат да разпознават буквите и да съставят думи. Всяка от картите е с размер 12.8 x 7.8 cm. ... |
|
Пригответе се да рисувате по нестандартен начин и да се забавлявате с образователната игра "Смешко" от Комсед. Тя включва вибриращ химикал Смешко с две нива на трудност, 2 маркера, 2 почистващи се дъски за рисуване, 150 карти (75 карти с предмети и 75 карти с описания), пясъчен часовник с продължителност 1 минута. Тествайте вашите рисувателни и познавателни умения. Работа в екип, въображение и творчество са ключа към това! Работете заедно, за да победите времето и да познаете рисунката, докато се спуквате от смях! Вибриращият химикал е с размери 6 / 14 / 6 cm и работи с 3 батерии 1.5 V AAA, които може да ... |
|
52 образователни карти за обучението по история с образи на велики българи от създаването на България до Освобождението (от VII до XIX век). Историята на всяка държава се създава от ярки личности, които проправят пътя за останалите хора. От този комплект образователни карти детето се запознава с великите българи, които ще открива в учебниците по "Родинознание" и "Човекът и обществото" в 1. клас, 2. клас и 3. клас. За по-лесно овладяване на информацията картите са разделени на 5 групи от по 10 личности: "Ханове", "Царе", "Будители", "Герои" и " ... |
|
Играта "Добра памет: Любими детски приказки" на издателство "Славена" ще помогне на вашето дете да развие своята концентрацията и памет. Комплектът се състои от 48 карти и е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Играта може да се играе самостоятелно или от няколко участника. Подобно на китайските пъзели, малчуганите трябва да обръщат по две карти и ако са еднакви да ги отделят. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този играч, който вземе най-много еднакви карти. Всяка карта е с размери 4.9 x 4.9 cm. ... |
|
Интересни и лесни рецепти, които да въвлекат децата в процеса на приготвяне на храната и последващото хапване. Комплектът се състои от 50 карти с рецепти и игри, и маркер с който може да ги играете. Маркерът се изтрива от картите със суха материя и те отново могат да се използват. ... |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта с магнитните карти развива уменията на децата да откриват и познават буквите, да съставят срички и думи. Да се запознаят с цифрите и математическите знаци и да извършват прости математически действия. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Предлаганите комплекти са съобразени с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. Кутията съдържа: В кутията са включени два самостоятелни комплекта магнитни карти. Първият е с букви. Той съдържа 37 букви с изображения, като някои букви се ... |
|
Комплектът на "Клевър Бук" съдържа 50 гатанки и умни задачи, свързани с училище, математика, природа, логика, наблюдателност, форми, пространство и други. Той е подходящ за всички деца, които обичат гатанките. Използвайте приложения в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите маркери. Изтривайте със суха материя или гъба. Маркерът да се използва само върху картите. ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Измисли и разкажи история. ... Играта "Имало едно време" от "Thinkle Stars" е подходяща за деца над 6-годишна възраст, като в нея могат да участват повече от 2 -ма играчи. Тя се състои от 70 карти с различни илюстрации, бележник (12.5 x 19 cm), молив и текстилна торбичка. Малчуганите ще се забавляват, докато измислят различни интересни истории с помощта на картинките от картите. Целта на играта е, децата да изтеглят най-малко 5 карти, които да наредят последователно и да се опитат да измислят история по тях. По време на игра те ще развият своето въображение, творческо мислене и речева култура. ... |
|
Предизвиква интерес в играчите не само заради желанието за победа, но и възможността за интелектуална изява Събира цялото семейство за интелектуално състезание на думи ... Ако искате да съберете семейството си около масата, но не само по време на хранене, ето забавна и интелектуална причина – да поиграете Скрабъл и то на български. Пригответе се за много смях, но и доста изненади, защото децата често показват неподозирани умения да създават, комбинират и пишат думи. Е, ще има и недоволни, дори сърдити, но това ще помогне на децата да учат как да не губят състезателен дух, дори и да губят. Скрабъл се играе върху дъска, ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |