"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
58 активни карти + 2 маркера и стикера. ... Логика, съобразителност, въображение... Кое дете не иска да е детектив? Тони и Лили го желаят много силно и затова ще се опитат да заслужат званието "Млад детектив". Те трябва да впрегнат цялата си съобразителност и наблюдателност, за да предотвратят престъпленията и да заловят престъпниците Крис и Ана. Решавай загадките с тях! Комплектът е предназначен за деца между 5 и 9 години и съдържа 90 игри. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска. Изтривайте ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Познаването на часовника е важно умение, което може да бъде трудно за нашите малки умници. Затова от "Клевър Бук" създават активни карти, с помощта на които децата ще се запознаят с понятията ден, час, минута и секунда. Ще могат да упражняват разпознаването на часовете, както на механичен, така и на електронен часовник. Комплектът се състои от 25 активни карти, маркер и книжка. В книжката децата ще могат да проследят един ден на Лили Пили и отново да играят с часовете и минутите. Всяка карта е с приблизителен размер 11 x 16 cm. ... |
|
С комплекта от "Театър "Пан"" децата ще могат да научат някои правила при пътуване с велосипед и какво да правят като пешеходци. Той се състои от игрално поле, 4 пионки, зарче, викторина с 12 въпроса и логически ребус за оцветяване. Игралното поле е двустранно - от едната страна е с полезни съвети като пешеходец, а от другите е за пътуване по пътя. В играта могат да се включат до 4 участника. Докато играят, децата ще се сблъскат с различни препятствия, ще трябва да изпълняват различни задачки и ще научат животните, кои места обитават. Печели този играч, който пръв стигне финала. Игралното поле е с ... |
|
Забавлявай се с магнитните игри от "The Purple Cow". В комплекта са включени две игри: Морски шах: Играе се от 2 човека. В опаковката има 10 големи магнита. Целта на играта е да се подредят еднакви форми - по хоризонтал, диагонал или вертикал. Всеки играч избира форма, с която да играе - Х или О. Всеки играч поставя своите магнитни форми в квадратчетата с цел да направи линия от три еднакви форми. 4 по ред: Играе се от 2 човека. В опаковката има 22 малки магнита. Целта на играта е да се поставят 4 еднакви по цвят магнитни форми - хоризонтално, вертикално или диагонално. Играчите се редуват при поставянето на ... |
|
Енциклопедия: 36 държави 216 въпроса 864 отговори ... Енциклопедия е игра за възрастни и за деца в училищна възраст. Могат да участват от двама до четирима играчи. Пътувайки по света, чрез играта, ще научите интересни факти за географията, история, традициите и обичаите на различни държави. Ще има изненади по време на вашето пътуване, различни клопки и предизвикателства. Игрално поле, което включва Основно поле и Картата на света, с отбелязани на нея маршрути – ходове в играта. На основното поле се намират: стартовите позиции на играчите и квадратчета – ходове със следните обозначения: “Спонсор”, “Череп”, “ ... |
|
Правила на играта: Игралното поле се състои от 213 зелени, жълти, сини и червени квадрати. Има 100 плочки с буквите на азбуката. Всяка буква носи точки, изписани в долния десен ъгъл на плочката. Поставени върху полетата, точките се умножават. Жълтият квадрат ги удвоява, синия – утроява, на червения се умножават по пет. Вече покрит с плочка квадрат не носи нови точки. Плочките трябва да са обърнати надолу с буквите преди началото на играта. Всеки играч изтегля 10 плочки. Когато изразходва определен брой, тегли нови, за да станат отново десет. Плочките се подреждат върху полето вертикално или хоризонтално, в права редица. ... |
|
В кутията има 100 игри за света около нас - професиите, училището, часовника, природата и много други. Децата научават буквите по лесен и интересен начин. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |