Играта от "Cayro" ще помогне на малчуганите да развият логическото си мислене. Подобна е на "Бикове и крави". Играе се от двама играчи, като единият измисля цветова загадка, а другият я отгатва. За целта игралното поле има 5 отвора в страничния си ръб, където играчът, който мисли загадката, да подреди 5-те си пинчета. Самата основа за игра разполага с 12 реда с по 10 дупки - по 5 за големите и малките пинчета. В хода на играта този, който отгатва, подрежда цветовите си комбинации с по-големите пинчета, а другият играч подрежда по-малките черните и белите пинчета срещу всяко негово предположение. По ... |
|
Да научим децата си на важни правила и норми на поведение, е основно задължение на всеки родител. Едни от тях са правила за движение по пътищата. Безопасното движение е начин да съхраним живота на нашите деца, както и собствения си живот. И като пешеходци и като шофьори ние имаме своите права и задължения. Играта Безопасност от PlayLand дава възможност на малчуганите да научат кой знак какво означава и какви предимства или ограничения дава на пешеходци и автомобилисти. Като играят и отговарят на въпроси на различните нива, пешеходците и автомобилистите получават ценни знания и умения как да реагират в определени ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
Играта "Игра на думи: Кръстословица" от "PlayLand" е подходяща за деца над 8-годишна възраст. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. Състои се от игрално поле, 100 пластмасови бели плочки, 2 листа със стикери с букви, които се залепят върху белите плочки, 24 карти "Мастър", 80 банкноти, зар, 8 цветни пионки. Правила на играта: Игралното поле се състои от 221 квадрати, сред които има и 16 червени, 12 жълти, 14 сини, 8 зелени. Върху плочките се залепят стикерите с букви от българската азбука. Всяка плочка с буква носи определен брой точки. Тези точки са изписани от вътрешната страна на ... |
|
Комплектът игри включва: Шампион Най-бързия Людо Пахиси Точно попадение Затвори цифрите Бинго със зар 101 Шестица Деветка Седмица Късметлия Фофан Сико Осмица Асо Залог Бонжур мадам Вярваш - не вярваш Касичка ... |
|
Комплектът игри включва: Пепеляшка Хищникът Точно попадение Людо Монета Затвори цифрите Касичка Шестица Седмица Осмица Деветка Фофан Седмица Асо Сико Вярваш - Не вярваш Бонжур мадам Късметлия 101 Бинго със зар Залог ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Сближава хората. ... Забавлявай се, докато пресмяташ ходове напред. С "Руммикуб" всяка игра е различна от предишната. Тази версия на популярната игра е с картонени плочки и е подходяща за пренасяне, защото е по-лека. Целта на играта е да поставиш на игралната маса всички плочки, които си изтеглил, и така да спечелиш рунда. Останалите играчи пресмятат стойността на останалите на поставките им плочки и записват стойността им с отрицателен знак. Този, който е изчистил своята поставка записва сборът на останалите плочки на всичките участници, но с положителен знак. Печели играта този играч, чиито точки са с най- ... |
|
Играта "Мастърмайнд" от "Pino" ще помогне на малчуганите да развият логическото си мислене. Тя е много подобна на играта "Крави и бикове". Играе се от двама играчи, като единият измисля цветова загадка, а другият я отгатва. За целта игралното поле има 4 отвора в страничния си ръб, където играчът, който мисли загадката, да подреди 4 -те си дървени пинчета. Самата дъска разполага с 10 реда с по 8 дупки - по 4 за големите и малките пинчета. В хода на играта двамата участници се редуват да редят пинчета върху игралното поле. Играчът, който трябва да познае цветовата комбинация на своя противник, ... |