В забавната, състезателна игра "Кингдомино" играчите ще влязат в ролята на лордове, които се стремят да увеличат владенията си. По време на ходовете си те ще трябва да добавят нови плочки със земи като изследват различни местности, за да набележат най-добрите терени. В играта могат да участват до 4-ма играчи над 8-годишна възраст. Всеки от тях трябва да свърже своите домино плочки, така че да се образуват решетки от 5 х 5 квадрата. Колкото повече съответстващи си терени поставят и колкото повече корони съдържат тези владения, толкова повече точки ще спечелят. Основни правила на играта "Кингдомино" ... |
|
"Скачай" на "SmartGames" е игра подходяща за деца над 7-годишна възраст. Изберете едно от 60 предизвикателства, а след това подредете фигурките на игралното поле, както са показани в книжката. Целта на играта е да скриете всички зайчета в дупките. Зайчетата могат да се движат само чрез подскоци, а лисиците, чрез приплъзване по игралното поле. Играта предлага 60 предизвикателства с различни нива на трудност и техните решения. ... |
|
Играта "Квадрилион" на "SmartGames" е подходяща както за деца над 7 годишна възраст така и за големи. Тя представлява логически пъзел, който може да има хиляди решения. Колко от тях ще успееш да откриеш? За да провериш това трябва просто да подредиш 4 те магнитни плочки както си поискаш и играта може да започне. По време на игра ще трябва да се опиташ да подредиш всички 12 елемента, които приличат на парчета пъзел върху плочките. Играта приключва когато всички отвори в плочките за игра са запълнени. За да разбереш по лесно играта, ще ти помогне книжката с готови предизвикателства. В нея са показани ... |
|
Класическата игра "дженга" ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще извади кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил ... |
|
“Седем плочки на умението” - това означава думата “танграм” на китайски. Смята се, че играта е възникнала именно в Китай преди повече от 1100 години. Състои се от седем елемента с геометрични форми (2 малки триъгълника, 2 големи, 1 среден, 1 успоредник, 1 малък квадрат), наречени “тани”, които при подходящо подреждане образуват квадрат. Таните на "Andreu Toys" са изцяло изработени от дърво с дебелина около 2 cm, подредени в дървена кутия с прозрачен капак и с включен към тях комплект от 27 карти с изображения. Целта на играта е да се редят различни фигури, показани като черен силует на картите, но при условие, ... |
|
Има хиляди начини да се забавляваш през свободното си време - игрите са безброй, книжките и филмите също. На тази тема не можеш да се оплачеш от еднообразие. Затова не би следвало да ти е скучно, освен ако вече не си научил наизуст всичките си играчки. Ако това е така и искаш нещо ново, което да е по-специално и да не се изчерпва толкова бързо, имаме предложение за теб. Ще те запознаем с една игра, която съществува от много отдавна и е любима на хиляди хора по света. Представяме ти “Детско домино – Animo” на “ Djeco ”. То съчетава в себе си две игри – с едната от тях можеш да си играеш самичък, а с другата – заедно с ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |