Тренирайте своята логическа мисъл със забавната играта "Puzzler Pro" на "SmartGames". Тя е част от серията "IQ" и е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Комплектът се състои от 12 цветни пъзелови елемента и кутия, която е удобна за съхранение и пренасяне на компонентите. Освен това служи и за играно поле с 3 различни решетки за игра. Към комплекта има и книжка с илюстрации на 120 различни предизвикателства с няколко степени на трудност. А на гърба ѝ ще откриеш решенията на всяко едно от тях. ... |
|
Къде живее къртицата? А орелът? А кой още живее в гората? ... Комплектът от "Клевър Бук" ще помогне на детето ви по забавен и интересен начин да разбере отговорите на тези въпроси, както и на още много. Той се състои от 15 карти, изработени от дебел картон. Върху тях са илюстрирани 30 картинки, от които то може да сглоби 10 пъзела. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта с картите, като задавате допълнителни въпроси. Така, малчуганът неусетно ще получи първите си знания за животните и къде живеят те. ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |
|
Тези карти за игра, с гатанки в стихотворна форма и цветни рисунки стимулират въображението, паметта, мисловната дейност, бързата реакция и съзидателния дух на детето. Предложените два варианта на играта дават възможност на родителите и по-големите братя и сестри също да се включат в играта, като начин за полезно и забавно прекарване на свободното време. Комплектът съдържа: 16 карти с текстовете на 32 гатанки 32 карти с рисунка за всеки отговор 2 карти с правила на играта Правила на играта: Един от играчите, който знае да чете се определя за водещ. Той разпределя картите на две купчинки, в едната са гатанките, а ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
Комплектът от Клевър Бук е с образователен характер и е подходящ за деца в предучилищна група на детската градина. Той се състои от карти с противоположности, които трябва да се сортират по двойки. Играта с картите ще помогне на малчуганите да разберат както концепцията за противоположностите, така и да развият речевата си култура, въображението, координацията и логическото си мислене. ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
В комплекта има 52 карти с над 100 задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Включени са упражнения с координатната система, както и любопитни загадки, свързани с наблюдателността и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Играта от "PlayLand" ще се хареса на малки и големи. В нея могат да се включат неограничен брой играчки на възраст над 8 години. Тя се състои от 56 карти с по 3 думи, ролетка с пръстче, пясъчен часовник и правила. Правилата са изключително лесни. Всички участници се разделят на отбори с равен брой играчи. Във всеки отбор се избира 1 играч, който трябва да обяснява на своите съотборници дума, без да използва посочените забранени или производни на тях думи. Всеки отбор разполага с 30 секунди - 15 секунди за обясняване и 15 секунди за отгатване. Ако участниците се справят, отборът им печели точки. Ако не успеят за ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |