С образователната игра "Светът" на "BrainBox" ще имаш възможността да тренираш паметта си. Провери какво може да запомниш за интервал от 10 или 20 секунди! Играта се състои от 71 карти, пясъчен часовник и зарче. Подходяща е за деца над 8-годишна възраст, като в нея могат да участват един или повече играчи. Но всеки знае, че колкото повече са играчите, толкова по забавна става играта! Е, провери знанията си и събери възможно най-много карти за 10 минути. Правила на играта: Играта започва най-малкият участник, като останалите се редуват по посока на часовниковата стрелка. На масата се подреждат ... |
|
Последвай стъпките на българските народни хорà. ... Мемори играта на "Taratanci" е разработена специално за любителите на българския фолклор и народните танци. Ако и вие сте един от тях, то с нея ще имате възможност да обогатите знанията си и да се забавлявате истински. Освен това играта е подходяща както за деца, така и за възрастни. Тя се състои от 20 пъзел-карти (7.8 x 7.8 cm), върху които са изобразени стъпките на 20 популярни български хорà. Всяка карта се състои от 2 еднакви плочки, които се отделят от рамките ѝ. Всяка плочка е с размери 2.7 x 6.5 cm. Правила на играта: Преди началото ... |
|
Играта е предназначена за най-малките. Съдържа 15 карти с 30 картинки, от които могат да се сглобят 10 пъзела с животни. Детето ще научи повече за бебетата животни, техните родители и храната, която обичат. ... |
|
"100 игри с добри дела" от "Клевър Бук" е чудесна игра, която учи вашето дете да върши добрини. В комплекта има 100 игри, с които детето ще помага на близки и непознати хора, ще се грижи за природата, ще учи "вълшебните думички" и най-вече ще се забавлява. С тези игри детето развива въображението, концентрацията и логиката си. В комплекта има маркер за нанасяне на отговорите върху картите, който след това може лесно да изтриете. ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Правила на играта: Игралното поле се състои от 213 зелени, жълти, сини и червени квадрати. Има 100 плочки с буквите на азбуката. Всяка буква носи точки, изписани в долния десен ъгъл на плочката. Поставени върху полетата, точките се умножават. Жълтият квадрат ги удвоява, синия – утроява, на червения се умножават по пет. Вече покрит с плочка квадрат не носи нови точки. Плочките трябва да са обърнати надолу с буквите преди началото на играта. Всеки играч изтегля 10 плочки. Когато изразходва определен брой, тегли нови, за да станат отново десет. Плочките се подреждат върху полето вертикално или хоризонтално, в права редица. ... |
|
С активните карти "100 игри за деца на път" от Клевър Бук децата ще могат да рисуват, да търсят разлики, да откриват скрити предмети, да играят и учат. Задачите развиват логиката, концентрацията и въображението на малките умници. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Играта „Картинно домино - азбука” е предназначена за деца от предучилищна възраст и за учениците от I-ви клас на общообразователните училища. Тя съдържа 31 картончета върху които са отпечатани буквените знаци от азбуката, и картинки които им съответстват с първия звук от наименованието на изобразения предмет. Комплектът съдържа и едно празно картонче което би могло да замени загубено или унищожено. Детето може да го възстанови само, като нарисува картинката и буквата от липсващото картонче. С доминото могат да играят едно или повече деца в училище, в детската градина или у дома. Плочите се поставят върху равна повърхност ( ... |
|
Благодарение на логическата игра от "Театър "Пан"" детето ще може да се запознае с древната китайска главоблъсканица "Танграм". Комплектът се състои от 42 магнитни елемента, 9 двустранни карти и двустранна дъска. Малчугана трябва да избере правилните елементи и да завърши картините от едната страна на картите, като поставя частите върху основата. Когато завърши реденето, хлапето може да обърне картата и да се заеме с предизвикателствата, които тя показва. От едната страна основата е магнитна, което позволява на елементите да се прикрепят, без да падат. От другата детето ще открие различни ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с числата" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 4 до 6 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат числата от 1 до 10, различни логически задачи, игри за концентрация и моторика. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си по математика, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Децата могат да подобрят своите умения, докато се забавляват и играят с картите от Детелинко. Те ще имат възможността да обогатят познанията си по различни образователни предмети, докато отговарят на интересни въпроси. Картите са подходящи за деца в начален етап на обучение и за изработени с шрифт Адис. Целта на играта е малчуганите да отговарят правилно на въпросите от картите. Ако отговорят на всички въпроси на една карта, печелят 1 точка. Победителят е този, който има най-много точки в края на играта. Дайте шанс на учениците да се учат чрез игра, докато развиват своето логическо мислене, креативност, знания, ... |