В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Играта "3D ферма" е предназначена за деца от 5 до 7 години. В нея децата ще се отправят на "посещение" в фермата. Но пристигайки там ще им се наложи да се справят с различни проблеми и нужди при грижата за животните. В комплекта е включена книжка за оцветявате с любопитни факти за домашните животни. Освен това децата ще могат да използват фигурките и терена на играта разигравайки свои собствени истории и сценарии, използвайки въображението си. Това не само дава повече варианти за забавление, но и ще помогне на малчуганите да научат повече за различните животни и това с какво се хранят. За да оцветите ... |
|
Комплект активни карти "Математически лабиринти" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата завършващи 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти с различни математически упражнения. Те ще трябва да съставят и решават задачи, за да намират път през различни лабиринти. Така по забавен и интересен начин, децата ще упражняват своите знания и умения по математика, освен това ще развият своята концентрация и логика. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите, а след това могат лесно да се изтрият написаното с помощта на суха кърпа. Всяка от картите е с ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |
|
Комплектът "Китайска дама и Халма" от "Bright Toys" се състои от двустранно игрално поле, което се сглобява от 4 пъзелови елемента и 60 цветни копчета. Освен това двете стратегически игри ще помогнат за развитието на логическото мислене, паметта, концентрацията и способността за планиране при децата. Играта "Китайска дама" се играе с 60 цветни копчета и в нея могат да участват до 6 играча. Всеки играч разполага с 10 копчета от един цвят, които поставя на най-близкия до него триъгълник от игралното поле. Започва най-младият участник, като прескача копчетата от първия ред с едно от копчетата ... |
|
Играта "Реверси" от "Bright Toys" се състои от игрално поле, което се сглобява от 4 пъзелови елемента и 64 двуцветни копчета - сини от едната страна и червени от другата. Тази класическа, стратегическа игра ще помогнат за развитието на логическото мислене, паметта, концентрацията и способността за планиране при децата. В играта "Реверси" могат да участват двама играчи. Всеки от тях избира цвята на копчетата, с които ще играе - син или червен. Копчетата се разделят по равно между двамата участника. Играта започва най-младият играч. Участниците се редуват да поставят върху игралното поле ... |
|
Магнитната игра "Змии и стълби" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън. Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играта е интересна, тъй като може да се играе по време на път, защото се състои от метална кутия, с магнитно игрално поле от вътрешната си страна, 4 магнитни пионки и зар. Правила на играта: Преди началото на играта участниците избират цвят на пионката си. Играта започва най-малкият сред тях. Останалите се редуват по часовниковата стрелка. Всеки от играчите хвърля зарчето и придвижва пионката си с толкова ... |
|
Магнитната игра "Околосветски полет" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън. Тя е предназначена за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играта е интересна, тъй като може да се играе по време на път, защото се състои от метална кутия, с магнитно игрално поле от вътрешната си страна, 4 магнитни пионки - самолети, рулетка със стрелка и зар. Правила на играта: Преди началото на играта всеки участник си избира пионка - самолет. Играта започва най-малкият сред тях. Останалите се редуват по часовниковата стрелка. Играчите се редуват да хвърлят ... |
|
Ако обичаш предизвикателствата, логическата пъзел-игра "Cube Puzzler Pro" на "SmartGames" е точно за теб. Състои се от 6 различни по големина цветни елемента, съставени от слепени едно за друго топчета, които сглобени по правилния начин, ще оформят кубче. За да е лесно подреждането на частите, кубчето разполага с кутия за съхранение, която се трансформира в поставка за удобно сглобяване. Също така играта върви заедно с книжка с над 80 предизвикателства - ще успееш ли да ги решиш? ... |
|
Хайде бързо! Време е да тръгваме! ... Играта "Стягай багажа" от "Asmodee" е забавна главоблъсканица за малки и големи пътешественици. Състои се от 4 куфара, 4 комплекта с по 13 елемента "багаж" и 30 карти с дестинации. Подходяща е за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Е, готови ли сте за мечтаното пътуване до Хавай, Бора-Бора или Ибиса? Ако отговорът ви е "Да!", то първо трябва да стегнете багажа си! Начин на игра: Всеки участник поставя пред себе си по един куфар и 13 предмета "багаж". След това един от тях разбърква картите с ... |
|
Предизвикайте себе си с логическите пъзели на "Eureka". Целта на играта е да разглобите и да сглобите отново фигурите. Комплектът съдържа 10 метални пъзела с 3 различни нива на трудност. ... |
|
Играта от "Cayro" ще помогне на малчуганите да развият логическото си мислене. Подобна е на "Бикове и крави". Играе се от двама играчи, като единият измисля цветова загадка, а другият я отгатва. Самото игрално поле разполага с 9 реда с по 10 дупки с по 5 реда. В хода на играта двамата участници се редуват да редят пинчета върху игралното поле. Играчът, който трябва да познае цветовата комбинация на своя опонент, реди цветни пинчета в едната половина на игралното поле, а другият участник реди бели и черни пинчета срещу всяко негово предположение. С белите и черни пинчета се сигнализира дали ... |