Комплектът за игра "Разкажи ми история" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които малчуганите могат да съставят 10 различни истории по картинките им. Всяка история се състои от 3 карти обозначени с цифрите от 1 до 3. Така под формата на забавна игра, децата ще се научат да изразяват мислите си, да разказват истории и да правят връзка между причина и следствие. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Детската игра "Църкащи и търсещи мишлета" от "Комсед" е подходящо забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 4-ма играча на възраст над 3 години. Комплектът се състои от 4 мишлета и 32 карти. Продължителността на играта е около 15 минути. Правила на играта: Започва най-младият участник, който си избира мишле. След това той трябва да си хареса карта, която да хване с носа на мишлето, а после да погледне долната ѝ част. Ако картата изобразява мишле със същия цвят като това на участника, или многоцветното мишле, тогава той поставя картата пред себе си. Ако мишлето е с друг цвят, ... |
|
Играта "Щуро камионче" ще тества вашата сръчност, концентрация и спокойствие, докато се забавлявате заедно с вашите приятели или семейство. Целта на играта е да наредите всичките си столчета върху движещото се камионче без да събаряте останалите. Бъдете внимателни, защото при първото грешно движение ще сте първият отпаднал. Камиончето е моторизирано и при стартиране се върти в кръг на равно разстояние от всички играчи. Цел на играта: Да станете първият играч, който ще е сложил всичките си столчета върху камиончето, без да събори останалите. Правила на играта: Всеки играч взима по 6 столчета от купчината. ... |
|
Играта от Комсед е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Тя може да се играе от 2-ма играчи, като времето за една игра е около 15 минути. Играчите се съревновават да вкарват дузпи на опонента си. За целта те изстрелват шайбите си с помощта на ластик, колкото се може по-бързо и шайбата трябва да премине в противниковото поле през отвора на стената. Първият, в чието поле няма шайби е победител в рунда. Първият спечелил 5 рунда е победител в играта. ... |
|
Детската игра "Червейчета" от "Комсед" е подходящо забавление за цялото семейство. В нея могат да участват до 5-ма играча на възраст над 3 години. Комплектът се състои от 10 червейчета, игрално поле с дупки, въртележка със стрелка и правила. Продължителността на играта е около 15 минути. Правила за игра: Преди началото на играта на играта, участниците трябва да обърнат игралното поле, което представлява тревна поляна и да пъхнат червейчетата в дупките на калните локви, така че да се вижда само горната част на главите им. След това трябва да обърнат отново поляната, като държат опашките и телата им ... |
|
Къде живее къртицата? А орелът? А кой още живее в гората? ... Комплектът от "Клевър Бук" ще помогне на детето ви по забавен и интересен начин да разбере отговорите на тези въпроси, както и на още много. Той се състои от 15 карти, изработени от дебел картон. Върху тях са илюстрирани 30 картинки, от които то може да сглоби 10 пъзела. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта с картите, като задавате допълнителни въпроси. Така, малчуганът неусетно ще получи първите си знания за животните и къде живеят те. ... |
|
Комплектът образователни карти "Играй със сричките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група на детската градина и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 30 карти със срички, чрез които да се учат да четат и да съставят думи. Комплектът предоставя възможност за 5 различни варианта на игра. Освен това към него има включен мини речник, който да помага на играчите, ако се чудят за съществуването на някоя дума. Пълните правила на играта "Играй със сричките" може да прочетете в прикачените инструкции. ... |
|
Комплектът "Превозните средства" от "Клевър Бук" е подходящ за деца над 2-годишна възраст. Той се състои от 15 карти изработени от специален дебел картон и 30 двустранни пъзелови елемета, от които децата ще могат да подредят 10 пъзела. Всеки от пъзелите се състои от 3 части. По време на играта с комплекта мъниците не само, че ще научат превозните средства, но и ще се забавляват с красиви илюстрации. Всяка от картите е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
Доминото е интересна, забавна и образователна игра, с която децата ще научат някои математически правила. Освен това чрез нея те ще развият своята координация, фина моторика, логическото и математическото си мислене. Затова от "Noris" предлагат на вашето внимание домино, състоящо се от 55 висококачествени плочки и кутия за съхранение с магнитно затваряне. Всяка плочка е разделена на две квадратчета, в които има празно поле или от 1 до 9 цветни точки. Целта на играта е всеки участник да успее да подреди всичките си плочки, като същевременно съумее да блокира подреждането на плочките на противника си. ... |
|
Играта "Морска битка" включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, оранжеви и бели топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 4-годишна възраст. Правила на играта: Играчите поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" или "улучи". Играчът, направил удара, маркира съответното поле - например "C3" върху своя план с ... |