Тренирайте своята логическа мисъл със забавната играта "Mental Blox" на "Learning Resources". Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст. Комплектът се състои от 20 различни по форма и цвят фигури, които трябва да бъдат подредени по определен начин. В кутията ще намерите и 20 картички с нарисувани подредби - по тях трябва да се води детето Ви, когато си играе с фигурките. Част от подредбите са лесни, а други са наистина трудни - на два или три "етажа". Картичките помагат на детето да повтори вече нарисувана подредба, но винаги може да си измисли и своя собствена, подобна на показаните. ... |
|
Опознайте по-добре йероглифите и писмената система на древната египетска цивилизация с дървената игра за наблюдение от Vilac . Вдъхновена от колекциите за египетски антики на музея Лувър, тя се състои от кутия под формата на пирамида, 60 дървени елемента, 60 карти за игра и набор от правила. Целта е да бъдете най-бързият играч намерил йероглифа, който съответства на картата, но винаги имайте едно наум, защото може да попаднете в капаните на фараона. Комплектът е подходящ за деца над 3 години, като ще помогне за развитието на тяхното въображение, логическо мислене и концентрация. Кутията във форма на пирамида е с размери ... |
|
Играта "Риболов" от Ambassador е весело занимание за всеки малчуган. Тя е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея могат да участват от 2 до 4 играча. играта се състои от въртяща се основа, която представлява "басейн", цветни рибки и 4 въдици. Правила на играта: Идеята на играта е участниците да уловят колкото се може повече рибки с цвета на тяхната въдица. За тази цел рибките трябва да се поставят в отворите на игралното поле, а след това да се натисне копчето с надпис "On". Вътрешността на игралното поле, която играе ролята на "басейн" ще започне да се върти, а рибките ... |
|
В кутията има 100 гатанки с животни и растения. На гърба на всяка карта има игра, която подсказва на детето верния отговор. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
Каква шапка е сложил жирафът? Какъв подарък носи кенгуруто? Внимавай в картинката и отгатни! Правила на играта: Целта на играта е да запомните кое животно е изобразено на всяка една от изложените карти, каква шапка има и какъв подарък носи. Цветните карти са много забавни, но и едновременно изискващи концентрация и внимание от страна на участниците. Разбъркайте зелените карти и ги поставете в редица със символа надолу. Сега разбъркайте 25-те карти с картинки и ги поставете в колода, също с изображението надолу. Изтеглете най-горните шест от тях, наредете ги в редица, обърнете. Всеки от участниците трябва да ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
"Twister" е интересна игра подходяща както за забавление на цялото семейство, така и за купон с приятели. Комплекта се състои от рулетка със стрелка и килимче за игра. Играта е подходяща за деца над 6 годишна възраст, като в нея могат да участват повече от 2-ма играча. Завъртете се в шеметната надпревара на "Туистър" и балансирайте тялото си, като поставяте ръцете и краката си на определеното от съдията игрално поле. Върху рулетката има зони, които определят цвета на полето, което трябва да бъде заето. Ако стрелката сочи към поле със символа "Т", съдията измисля какво движение да направи ... |
|
Колко е 4 x 3? 12 е, нали? А 4 x 9, я кажи? Бързо го сметни и отговора намери! Да умножаваш и да играеш – странничко звучи, но истина е да знаеш. Със забавна математика всички ще омаеш! Трудни за едни и скучни за други. Дали задачите по математика може да се превърнат в игри? Звучи, невероятно, нали? С тази образователна игра на „ Woodyland “ ученето на таблицата за умножение ще бъде голямо забавление. Участвай в играта заедно с татко, с мама или пък с приятелче на гости у дома. Подредете дървените плочки на масата от цветната им страна. Върху всяка от тях има по една задачка за умножаване на две числа. Щом обърнете ... |
|
Играта съдържа 24 изрязани телени части с гумирани краища. С всяка следваща добавена част, баланса се измества и трудността се променя. Можете ли да добавите всичките си елементи без нищо да падне? Правила на играта: Можете да използвате само една ръка, за да поставите част. Ако докоснете която и да е друга част от скулптурата с другата си ръка по време на вашия ред - трябва да върнете вашето парче и губите хода си. В момента, в който отделите ръка от частта, която сте сложили вашия ред е свършил и нямате право да пипате отново скулптурата. Можете да закачате част, където и да е, но не и на вече заето място (извивка). ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска . Изтривайте със суха материя. ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 5 години. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще трябва да използва, за да покаже дадена дума. Основните варианти са ... |
|
Трябва да бъдеш бърз и да се концентрираш! Първият, който открие илюстрациите от неговите карти в голямата карта трябва да я сложи на масата бързо като светкавица! ... |