Комплектът активни карти "Играя и уча с буквите" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни логически задачи и игри свързани с буквите и тяхното изписване. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Играта от "Headu" ще развие детската координация, наблюдателност и речевите способности. Комплектът съдържа въртележка, 216 картинки на предмети, таймер, игрално поле - пъзел и правила за играта. Елементите са изработени от картон и пластмаса. За "Наблюдателност": Играта е съставена за деца на възраст от 5 до 12, когато светът е един голям въпросителен знак. Те искат да научат всичко, затова е много важно да развиват своите речеви способности и да разширяват своите знания към заобикалящия ги свят. Дайте на децата необходимото за тях време да завършат играта. С нейна помощ те ще се учат на търпение и ... |
|
Със занимателната лото игра на "Театър "Пан"" децата ще научат цифрите по забавен начин. В нея малчуганите ще открият 5 игрални полета, 60 лото карти за изрязване, 3 листа за писане и упражняване, и мини плакат. Към комплекта също е включен и CD "Аз пея с цифрите" с песнички и стихчета."Лото - Цифрите" предлага 3 варианта за игра. Комплектът е подходящ за деца в предучилищна група на детската градина или 1. клас. Плакатът е с размери 24 x 23 cm. Варианти за игри: Игра 1 - Всеки играч взема игрално поле, в жълт цвят, с картинки. Единия играч е с рибките а другия с вагончета. ... |
|
С дидактичната игра от "Бит и Техника" децата ще научат повече за безопасността на улицата, какви правила да спазват като пешеходци. Комплектът съдържа книжка "Нашата улица", с елементите на пътната среда, правила и съвети за безопасно движени, 22 образователни карти - 18 ситуационни и 4 информационни, както и 3 магнита за дъска. Ситуационните карти са разделени на 2 вида - 9 зелени с буквичка "А" и и 9 червени с буквата "Б". Тези, които са обозначени с "А" илюстрират правилно, безопасно поведение в дадена ситуация на пътя. Тези, които са с буквата "Б" пък ... |
|
Със занимателната лото игра на "Театър "Пан"" децата ще научат фигури, пътни знаци и превозни средства по забавен начин. В нея малчуганите ще открият 4 игрални полета, 66 лото карти за изрязване, 3 листа за писане и упражняване, както и плакат по темата. Към комплекта също е включен и CD "Музикална геометрия" с песнички и стихчета за фигурите."Лото - Фигурите" предлага 3 варианта за игра. Комплектът е подходящ за деца в предучилищна група на детската градина или 1. клас. Плакатът е с размери 24 x 23 cm. Варианти за игри: Игра 1 "Фигурите" - Двама играчи трябва да ... |
|
Комплектът на Пух се състои от 30 двустранни карти, на които от едната страна е представена печатната буква, а на гърба - ръкописната и нейните елементи, посоката и начина на изписване. Всичко това е поднесено по забавен и атрактивен начин. Без притеснения детето може да изписва и изтрива многократно написаното, използвайки приложения маркер. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Доминото е игра, която винаги е забавна за цялото семейство. Тук вместо традиционните плочи с цифри, има картинки и букви от българската азбука. За да спечелите играта е нужно да подредите елементите така че, те да отговарят на първата буква от картинката. Например буквата "З" трябва да се комбинира с картинката на зайче. Освен правилата за игра на домино, децата лесно и бързо ще се научат да разпознават различни животни и предмети. Шрифтът "Adys", който е използван за текст върху картите е специално подбран за деца и възрастни, които имат дислексия. По този начин те ще упражняват четенето по-лесно. ... |
|
Със занимателната лото игра на "Театър "Пан"" децата ще научат фигури, пътни знаци и превозни средства по забавен начин. В нея малчуганите ще открият 4 игрални полета, 66 карти за изрязване, 3 страници за писане и упражняване, както и плакат по темата. С "Лото - Фигурите" децата имат възможност да играят 3 различни варианта с игри. Освен това комплекта може да се ползва както за игра, така и с образователна цел в детската или училище. Плакатът е с размери 24 x 23 cm. Варианти за игри: Игра 1 "Фигурите" - Двама играчи трябва да вземат по един бял лист и върху него да нарисуват ... |
|
В кутията има 100 гатанки с животни и растения. На гърба на всяка карта има игра, която подсказва на детето верния отговор. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
Тези карти за игра, с гатанки в стихотворна форма и цветни рисунки стимулират въображението, паметта, мисловната дейност, бързата реакция и съзидателния дух на детето. Предложените два варианта на играта дават възможност на родителите и по-големите братя и сестри също да се включат в играта, като начин за полезно и забавно прекарване на свободното време. Комплектът съдържа: 16 карти с текстовете на 32 гатанки 32 карти с рисунка за всеки отговор 2 карти с правила на играта Правила на играта: Един от играчите, който знае да чете се определя за водещ. Той разпределя картите на две купчинки, в едната са гатанките, а ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |