"Домино с букви" на издателство "Клевър Бук" превръща класическата игра на домино в един лесен и забавен начин да научите вашия малчуган на българската азбука и да разпознава животните, докато играе. Доминото се състои от 58 картонени плочки прибрани в удобна кутия за съхранение. Освен това комплектът включва и мини илюстриран плакат с българската азбука. Играта с доминото ще помогне на детето да развие своята наблюдателност, памет и съобразителност. Всяка плочка е с размери 3 x 6 cm. ... |
|
Играта "3D ферма" е предназначена за деца от 5 до 7 години. В нея децата ще се отправят на "посещение" в фермата. Но пристигайки там ще им се наложи да се справят с различни проблеми и нужди при грижата за животните. В комплекта е включена книжка за оцветявате с любопитни факти за домашните животни. Освен това децата ще могат да използват фигурките и терена на играта разигравайки свои собствени истории и сценарии, използвайки въображението си. Това не само дава повече варианти за забавление, но и ще помогне на малчуганите да научат повече за различните животни и това с какво се хранят. За да оцветите ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
Покажи колко си сръчен и колко бързо можеш да сглобяваш бургери със страхотната игра на "Комсед". Избери ниво на трудност - "Начинаещ", "Асистент на Главния готвач" или "Бургер Майстор". Колкото по-високо е нивото, толкова по-бързо се движи лентата. Започни да приготвяш бургера, спрямо показаните съставки на картата, която си изтеглил. Взимай необходимите съставки само с щипката! Ако някоя от съставките падне извън масата за бургери, или чинийката, тя не може да бъде ползвана до следващия рунд. Ако хамбургер падне извън чинийката, или се разпадне, той е не се брои за готов бургер и ... |
|
Играта "3D зоопарк" е предназначена за деца от 3 до 5 години. В нея децата ще се отправят на "посещение" в зоологическата градина. Но пристигайки там ще им се наложи да помогнат в храненето на животните, чистенето и в работата в сладкарницата. Кой ще успее да събере нужните жетони, приключвайки своята задача първи? Това ще могат да разберат децата, забавлявайки се по време на игра. В комплекта е включена книжка за оцветявате с любопитни факти за животните. Освен това децата ще могат да използват фигурките и терена на играта разигравайки свои собствени истории и сценарии, използвайки въображението си. ... |
|
Игра за лека нощ! ... На смрачаване светът изглежда различен. Тайнствени сенки се катерят по стените, таласъми и привидения се спотайват под леглото. Не можеш да заспиш? Нима те е страх от тези пакостници?! За това имаме чудесен лек – изиграй една игра и заключи таласъмите в гардероба! Определяне на победител: "Лов на таласъми" е кооперативна игра - играчите не се състезават помежду си, а опитват да работят като отбор, за да победят чудовищата. Всички печелят или губят заедно. Играчите печелят играта, ако успеят да залостят всички таласъми в гардероба. Таласъмите печелят, ако успеят да завладеят и четирите ... |
|
Да научим децата си на важни правила и норми на поведение, е основно задължение на всеки родител. Едни от тях са правила за движение по пътищата. Безопасното движение е начин да съхраним живота на нашите деца, както и собствения си живот. И като пешеходци и като шофьори ние имаме своите права и задължения. Играта Безопасност от PlayLand дава възможност на малчуганите да научат кой знак какво означава и какви предимства или ограничения дава на пешеходци и автомобилисти. Като играят и отговарят на въпроси на различните нива, пешеходците и автомобилистите получават ценни знания и умения как да реагират в определени ... |
|
В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
В кутията има 100 игри за света около нас - професиите, училището, часовника, природата и много други. Децата научават буквите по лесен и интересен начин. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Играта от "PlayLand" ще се хареса на малки и големи. В нея могат да се включат неограничен брой играчки на възраст над 8 години. Тя се състои от 56 карти с по 3 думи, ролетка с пръстче, пясъчен часовник и правила. Правилата са изключително лесни. Всички участници се разделят на отбори с равен брой играчи. Във всеки отбор се избира 1 играч, който трябва да обяснява на своите съотборници дума, без да използва посочените забранени или производни на тях думи. Всеки отбор разполага с 30 секунди - 15 секунди за обясняване и 15 секунди за отгатване. Ако участниците се справят, отборът им печели точки. Ако не успеят за ... |