Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
Комплектът "Превозните средства" от "Клевър Бук" е подходящ за деца над 2-годишна възраст. Той се състои от 15 карти изработени от специален дебел картон и 30 двустранни пъзелови елемета, от които децата ще могат да подредят 10 пъзела. Всеки от пъзелите се състои от 3 части. По време на играта с комплекта мъниците не само, че ще научат превозните средства, но и ще се забавляват с красиви илюстрации. Всяка от картите е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с буквите" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни логически задачи и игри свързани с буквите и тяхното изписване. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Пригответе се да рисувате по нестандартен начин и да се забавлявате с образователната игра "Смешко" от Комсед . Тя включва вибриращ химикал Смешко с две нива на трудност, 2 маркера, 2 почистващи се дъски за рисуване, 150 карти (75 карти с предмети и 75 карти с описания), пясъчен часовник с продължителност 1 минута. Тествайте вашите рисувателни и познавателни умения. Работа в екип, въображение и творчество са ключа към това! Работете заедно, за да победите времето и да познаете рисунката, докато се спуквате от смях! Вибриращият химикал е с размери 6 / 14 / 6 cm и работи с 3 батерии 1.5 V AAA , които може да ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с числата" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 4 до 6 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат числата от 1 до 10, различни логически задачи, игри за концентрация и моторика. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си по математика, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Образователните карти от "Клевър Бук" са предназначени за деца над 8 години и съдържат повече от 150 математически игри с умножение и деление. Благодарение на тях децата ще научат по забавен и интересен начин таблицата за умножение, как да делят с лекота и какво значи пъти повече и пъти по-малко. Картите се изтриват лесно със суха кърпичка или гъба, и могат да бъдат използвани отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. ... |
|
Можеш ли да лъжеш незабелязано, или детекторът на лъжата ще те хване? Семейната състезателна игра от "IMC Toys" ще предложи часове забавление. Състои се от детектор на лъжата, карти с въпроси, карти живот и правила. Картите съдържат 500 досадни въпроса, които да затруднят играчите, а за да стане играта по-интересна, има и празни карти, на които да напишете свои въпроси. Как се играе: Детекторът на лъжата се поставя на маса. Картите се подреждат на две купчини - едната с картите с въпроси, другата с тези с написаните от играчите въпроси. По средата се слага картата "жокер". Раздават се карти живот ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |