"Моята България" от "Детски свят" е образователна игра, която се стреми да посее зрънце любов във всяко детско сърце, от което да покълне най-чистото чувство, наречено родолюбие. За целта в играта са включени 50 природни и културни забележителности от нашата Родина. По увлекателен начин те грабват вниманието на малчуганите и ги пренасят в едни от най-забележителните кътчета на страната. Игралното поле е географска карта на България. Освен тях, в комплекта ще откриете таблица за точки, 2 цветни пионки, зарче и пъзел от 60 елемента. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават ... |
|
С активните карти "Уча думите" от "Simetro books" детето ви ще се научи лесно да разпознава буквите, думичките, да чете и подрежда букви в думи. Освен за редене на думички и картинки като пъзел, картите могат да се използват и за популярната игра "Море" (позната още и като "Гледай си работата"), но вместо да се събират четири еднакви цифри, се събират думички. Комплектът се състои от 52 карти, групирани по 4, 2 карти с правила и упътване и карта за серията. Играта е подходяща за деца над 5-годишна възраст, но може да се включи цялото семейство. Правилата на играта "Уча думите& ... |
|
Играта "Нарисувай анимационен герой" от "Мармот" е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях "лица", "усти", "очи", "тела", "ръце", "крака" и "носове". Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. ... |
|
Класическата игра от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Тя се състои от 120 магнитни квадрата с букви и метална кутия. Играе се от 1 до 4 човека на възраст над 7 години. Целта на играта е проста. Правилата са като при играта "Кръстословица". Първият играч трябва да използва магнитите и кутията, за да създаде дума. Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви. Ако някой не може да състави дума с буквите, с които разполага, губи реда си и играе следващият играч. Позволено е използването на всякакви думи от българските ... |