Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
Играта е асоциативна и се играе чрез хвърляне на зар, като в зависимост от цвета, който се падне, се попълва пирамидата с карти със съответния тип храна. Цвета на храните е базиран на това, колко често трябва да се ядат те - зелено - често, жълто - понякога, червено - от време на време (рядко). След сглобяване, пирамидата е с размери 67 x 46 cm и заедно с другите неща от комплекта се съхраняват удобно в пластмасово куфарче. Метод на игра и препоръки: Залепете цветните стикери върху страните на зара - 3 зелени, 2 жълти и 1 червен. Подредете пъзела-пирамида. Поставете картите с храна с лицето на горе и ги ... |
|
Сближава хората. ... Забавлявай се, докато пресмяташ ходове напред. С "Руммикуб" всяка игра е различна от предишната. Тази версия на популярната игра е с картонени плочки и е подходяща за пренасяне, защото е по-лека. Целта на играта е да поставиш на игралната маса всички плочки, които си изтеглил, и така да спечелиш рунда. Останалите играчи пресмятат стойността на останалите на поставките им плочки и записват стойността им с отрицателен знак. Този, който е изчистил своята поставка записва сборът на останалите плочки на всичките участници, но с положителен знак. Печели играта този играч, чиито точки са с най- ... |
|
За много от децата изучаването на математически действия и решаването на задачи е едно от най-досадните занимания, а за други стандартните начини, по които се обясняват математическите принципи са трудни за разбиране. За да убедят малчуганите, че не е нужно математиката да е скучна или досадна, при това още при първите срещи с тази наука, от "Morphun" са разработили тази образователна игра. Тя прибавя допълнителен визуален и практичен елемент, който ще бъде верен помощник на децата докато се научат да броят и чрез който лесно ще разберат логическите принципи, които стоят зад математическите действия събиране, ... |
|
50 изтриваеми карти с маркер. ... В кутията има 100 кръстословици и над 500 думи за отгатване. Децата ще могат да играят, пишат и учат частите на тялото, дните от седмицата, месеците и още много други. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
Детската образователна игра от "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще се научи да събира и изважда с лекота до 20! ... |
|
Подарете си забавление за цялото семейство с комплектът от 2 настолни игри "Не се сърди човече" и "Черен Петър", които са подходящи за малки и големи! Не се сърди човече В играта могат да участват от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли зарчето на цифрата 6. Пионките се придвижват напред с толкова хода, колкото показва числото на хвърления зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката ... |
|
Класическото "Монополи - Град София" от "Hasbro" ще ви пренесе по улиците на столицата. Играта е подходяща за цялото семейство и в нея могат да участват от 2 до 6 играча на възраст над 8 години. В кутията ще намерите игрално поле с размери 55 х 55 cm, 8 метални пионки - куче, котка, шапка, кораб, пате, пингвин, динозавър и автомобил, 2 зарчета, бързо зарче, комплект банкноти за игра, 28 карти "Договор за продажба", 16 карти "Шанс", 16 карти "Каса", 32 къщи, 12 хотела и инструкции на български език. "Монополи" е една от най-популярните игри на бизнес тематика. ... |
|
Играта "Сойка присмехулка" на "Thinkle Stars" е подходящо забавление за цялото семейство, като в нея могат да участват повече от двама играчи. Тя се състои от игрално поле, 55 карти с предизвикателства и 48 карти-яйца с изражения. С компонентите в комплекта може да се играе по 2 начина, които гарантират добро настроение и много смях. Освен това играта ще помогне на децата да развият своята концентрация, наблюдателност и памет. Пълните правила за играта "Сойка присмехулка" ще откриете в прикачения файл. ... |
|
Играта "Приключенията на пухчетата" от "Thinkle Stars" ще ви въведе в света на математиката и ще ви помогне да упражните своите знания и умения в решаването на различни уравнения. Комплектът е подходящ за учениците в 1. и 2. клас . Той се състои от игрално поле, 4 пионки с животни, 1 пионка - Пчелата майка, 80 карти с математически уравнения, разделени в 4 цвята по 20 карти от цвят и 2 маркера с гъба за изтриване. Целта на играта е участниците да решат вярно задачите от картите и да стигнат до кошера преди Пчелата майка. Чрез играта малчуганите ще развият математическото и логическото си мислене, ще ... |
|
Доминото от "Cayro" е забавна, полезна и образователна игра, която помага за разбирането и научаването на математически понятия, развива математическото мислене и способността за справяне с различни проблеми. ... |
|
"Европолия за момчета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |