С играта от "Детски свят" ще можете да се запознаете с животните, които обитават земите на България. Тя се състои от 50 карти, 2 пионки, игрално поле, зарче, таблица за оценка на знания и правила. Картите са двустранни - от едната има картинка на животно, а от другата ще откриете малко информация относно него. А правилата са много прости. В играта могат да се включат двама играча, които ще премерят сили и знания. Печели този, който събере най-много точки от състезанието. Освен това към комплекта е включен и пъзел от 60 части. Той изобразява животните в България. Той е с размери 32 x 32 cm. Как се играе? ... |
|
Комплектът на издателство "Ина" се състои от 30 активни карти подходящи за деца над 4-годишна възраст. От едната им страна са изписани буквите от българската азбука, а под тях има различни картинки с предмети и животни, които започват със съответната буква, както и изписана дума. На гърба на картите е изписана и българската азбука. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат азбуката и да изписват буквите. ... |
|
Игрите са възможни през всеки сезон, нали? Сиси и Фифо със сигурност успяват да открият забавления, независимо от времето. С комплекта активни карти от Клевър Бук децата ще научат повече за четирите сезона, ще решават логически задачи, ще развиват наблюдателността и съобразителността си. Докато играе с комплекта детето ще развива своето въображение, креативност, логика, наблюдателност и концентрация. Използвайте приложения маркер в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите карти. Изтривайте със суха материя. ... |
|
В комплекта от Клевър Бук има 50 карти със специални упражнения за развитие на логическото мислене, креативността, паметта и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Доминото е игра, която винаги е забавна за цялото семейство. Тук вместо традиционните плочи с цифри, има картинки и букви от българската азбука. За да спечелите играта е нужно да подредите елементите така че, те да отговарят на първата буква от картинката. Например буквата "З" трябва да се комбинира с картинката на зайче. Освен правилата за игра на домино, децата лесно и бързо ще се научат да разпознават различни животни и предмети. Шрифтът "Adys", който е използван за текст върху картите е специално подбран за деца и възрастни, които имат дислексия. По този начин те ще упражняват четенето по-лесно. ... |
|
Светът на детето е изпълнен с вълнения и всичко, което се случва с него, поражда емоции. Радостната превъзбуда, гневните изблици, безутешните сълзи са нормална проява на неговите интензивни и все още трудни за овладяване чувства. Стъпка по стъпка детето се учи да разбира своите и чуждите емоции и да се справя с тях по приемлив начин. Това е важна част от неговото емоционално и социално развитие. Дидактическите карти "Моите чувства, твоите чувства" въвеждат основните емоции радост, тъга, страх и гняв, използвайки реални ситуации от детското ежедневие. С помощта на играта и в разговор, детето се научава да ... |
|
Микадото е игра с дървени пръчици, която стимулира двигателните умения, внимание и наблюдателност у децата. Тя е харесвана и играна от децата векове назад и продължава да е така. От "Tooky Toy" знаят това и предлагат комплект, който се състои от 31 дървени пръчици с различни цветове. Всяка от тях е с приблизителна височина 20 cm. Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея могат да се включат най-малко двама участника. Правила на играта: За да започнете играта ви е необходима маса или друга гладка повърхност. Първият участник трябва да събере всички пръчици на сноп и да ги придържа между пръстите ... |
|
Всички растем, всички се променяме. Малкото семенце се превръща в цвете, жълъдът в голямо дърво, гъсеницата в красива пеперуда. Комплектът "Жизнени цикли: Всички растем" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 2 до 4 години. Той се състои от 15 карти с различни картинки. Чрез играта с тях вашето дете ще се запознае с промените, през които минават 10 живи същества и ще научи повече за природата и жизнените цикли. По време на играта детето трябва да свързва картинките, като съобразява цвета на рамките и поредността на номера върху картите. Всяка от картите е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Детската образователна игра от "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще се научи да събира и изважда с лекота до 20! ... |
|
Комплект активни карти "Математически лабиринти" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата завършващи 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти с различни математически упражнения. Те ще трябва да съставят и решават задачи, за да намират път през различни лабиринти. Така по забавен и интересен начин, децата ще упражняват своите знания и умения по математика, освен това ще развият своята концентрация и логика. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите, а след това могат лесно да се изтрият написаното с помощта на суха кърпа. Всяка от картите е с ... |
|
"Домино с цифри" на издателство "Клевър Бук" превръща класическата игра на домино в един лесен и забавен начин да научите вашия малчуган да разпознава числата от 0 до 9 и да смята, докато играе. Доминото се състои от 58 картонени плочки и задачи със събиране и изваждане, прибрани в удобна кутия за съхранение. Освен това комплектът включва и мини илюстриран плакат с числата от 1 до 20. Играта с доминото ще помогне на детето да развие своята наблюдателност, памет и съобразителност. Всяка плочка е с размери 3 x 6 cm. ... |
|
Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |